רכילות עסקית

ברק רוזן בחופשת קיץ בלתי נגמרת: היכן בילה הפעם?

איש העסקים ברק רוזן הראה את יכולותיו על אופנוע הים, וזאת כחלק מחופשה בלתי נגמרת הלוך ושוב ליוון של בני הזוג - חופשה שבכלל התחילה בחודש יוני במרוקו ולא נראה שהחגיגות לקראת סיום
מערכת ice | 
ברק רוזן ורד רוזן יוון (צילום אינסטגרם ורד רוזן)
ידועני ישראל ממשיכים לכבוש את יוון: ולאחר עומר אדם ויעל שלביה שחורשים על המדינה, לפעמים גם יחד עם עמוס לוזון, ולאחר התקרית של רן שריג שקרתה גם היא ביוון, מי שמביא להם פייט ענק הם בני הזוג ברק וורד רוזן שממשיכים את חופשת הקיץ הבלתי נגמרת שלהם בעיקר ביוון.
מדינת יוון היא כנראה היעד המועדף על בני משפחת רוזן - ברק רוזן בעלי ענקית הנדל"ן ישראל קנדה, וורד רוזן האישה החזקה בענף הקנאביס בישראל, שהעבירה לפני תקופה קצרה בהחלטה דרמטית את מניותיה לבנם בן בשווי של 19 מיליון שקל.

חופשת הקיץ הבלתי נגמרת של בני הזוג החלה בכלל במרוקו בחודש יוני, אז בילו בני הזוג יחד עם השותף העסקי אסי טוכמאייר שהגיע גם הוא עם רעייתו מירי. הארבעה בילו במרקש וחגגו בין היתר בסגנון המקומי עם הבגדים האתניים והריקודים הים-תיכוניים. יש לציין כי חברתם הקרובה של בני הזוג, שרת הפנים איילת שקד, הייתה אף היא במרוקו בצמוד לחופשתם, אך לא יצא דיווח רשמי על בילוי משותף של החבורה.
ואז הגיעה יוון: בתחילת יולי בילו בני הזוג רוזן ביוון יחד עם בלוגרית האופנה והלייף-סטייל לובה ג'ייקובסון.הבילוי הזוגי אז הגיע שבוע בלבד לאחר שהזוג רוזן חגגו יום נישואין, וברק הפתיע את אשתו ורד בערב פרטי מושקע שכלל בריכה מלאה בוורדים כמו בסרטים. הפעם, החליטו השניים לנפוש יחד עם המשפחה. גם בתחילת אוגוסט בעלי ישראל קנדה, ברק רוזן, הגיע עם אשתו ורד רוזן לחופשה ליוון - המדינה המועדפת על המשפחה. את החופשה הם התחילו באי זקינטוס - ומשם כבר המשיכו ליעד הבא.
 
בימים אלה מבלים שוב בני הזוג בחופשה, והפעם באי קורפו שביוון. בני הזוג בילו במסעדה ביחד, ולפני שהגיעו לאי קורפו בילו בעיירות הנופש  סיבוטה ופארגה, ואיך אפשר במזג אוויר שכזה בלי אטרקציה? איש העסקים הראה את יכולותיו על אופנוע הים בחופשה שכנראה תמשיך עד סוף השבוע.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה