רכילות עסקית

אבשלום קור מצא אהבה: יש חיים אחרי פרידה במסרון

לפני כחצי שנה טענה אשתו לשעבר של גורו השפה העברית שהוא נפרד ממנה במסרון, טענה שבעלה לשעבר הכחיש. בימים אלה נצפה קור באירוע פומבי עם בת זוגו החדשה תרצה שקד 
מערכת ice |  2
אבשלום קור (צילום יונתן סינדל פלאש 90)
לפני בערך חצי שנה געשו במקביל, באופן נדיר למדי, עולמות הסלבריטאים והאקדמיה: אבשלום קור נפרד מאשתו עד אז במשך 7 שנים, נאוה אחירון בודק, וברעש גדול: אחירון בודק פרסמה בדצמבר פוסט ברשתות ובו סיפרה כיצד סיים את מערכת היחסים ביניהם בשליחת מסרון SMS. לטענת נאוה אחירון-בודק, אישה אחרת היא זו שגרמה לפירוק הנישואים שלהם.
תוך זמן קצר, חיי הזוגיות של גורו העברית בן ה-71 יוצאים שוב לאור ומלבלבים: קור ובת זוגו היחסית-החדשה תרצה שקד, השיקו את הזוגיות כשהתייצבו בתאטרון הקאמרי לצפות יחד במחזה. קור ושקד ביחד מזה כמה חודשים ואולי אף יותר, שכן ככל הנראה היא האשה שהואשמה על ידי אחירון בודק כמפרקת הנישואין. במהלך ההצגה נראו קור ושקד צמודים ובלתי נפרדים. 
ב-TMZ פורסם נוסח המסרון ששלח אבשלום קור כשסיים את יחסיו עם אשתו לשעבר: "לא עזבתי את ביתי שלי נאוה, אבל העדפתי ללון מחוץ לבית אצל אחי. אני מבקש שתתארגני את, במידת האפשר, לעזוב את הבית, את ורועי. ברור לי שזה לא פשוט, ואינני דוחק. אבל בריא יהיה אם תעברו למקום אחר בהקדם, ונחיה בנפרד ונירגע".
בעקבות ההודעה שקיבלה, אחירון-בודק פרסמה את הפוסט הבא: "היום לפני 74 שנים, בכ"ט בנובמבר 1947, החליט האו"ם על סיום המנדט הבריטי בארץ ישראל. להבדיל אלפי הבדלות, בכ"ט בנובמבר 2020, החליט בעלי לשעבר על סיום המנדט שלו בחיי והודיע לי זאת במסרון. היום אני מבינה שהצלתי את נפשי", כתבה אחירון-בודק בפוסט. 
הפוסט גלוי הלב קיבל מאות תגובות, רובן תומכות ומעודדות. קור מצדו הכחיש את הטענות שכך קרו הדברים, אך בתחילה סירב לפרט על חייו הפרטיים. בחודש אפריל האחרון קור סיפר בראיון שלהאשמות נגדו אין שחר. הוא אף הצהיר שאת תקופת נישואיו השלישיים אפשר להגדיר כ"נון איוונט".
אלו היו גירושיו השניים של אבשלום קור. הוא התגרש ב־2011 מאשתו הראשונה זהבה, אחרי 30 שנות נישואים ושישה ילדים משותפים, והתחתן ב-2014 עם אחירון בודק, שממנה נפרד כאמור לפני שנה.
בהצגה בקאמרי הגיעו עוד לצפות: רן דנקר ואביו אלי, ציפי לבני, יניב ביטון ורבקה מיכאלי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בודק אחירון היתה אשתו השלישית.אנא דייקו. (ל"ת)
    מירי קור 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איש יקר
    שתו-אירנה סושס 07/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    איש יקר. מי ייתן וימצא אהבה ושלווה. הוא היה לשפה העברית מה שהיה בן יהודה גם כן לשפה העברית. לא יפה כל הרכילות עליו, אבל גם זו דרך להישאר בכותרות. בשנות ה-80' כתב את הספר "לצונו של אדם כבודו" ואת "קור קורא במדבר". הנחה את חידון התנ"ך שבו השתתפתי. כבוד לאיש ומי ייתן ויחזור לזרועות אחירון
    סגור