רכילות עסקית

אשת העסקים לאה שנירר נדבקה בקורונה

אשת העסקים, אשתו של איש העסקים והנדל"ן צחי שנירר, חזרה הבוקר ארצה אחרי שהות בארצות הברית. זמן קצר אחרי הנחיתה נודע כי היא נדבקה בקורונה
מערכת ice |  1
לאה שנירר (צילום אינסטגרם/ לאה שנירר)
הקורונה ממשיכה להשתולל בישראל, ועוד שמות של מאומתים מהברנז'ה זורמים בימים האחרונים. מי שהתבררה הערב כמאומתת לנגיף לאחר שחזרה מביקור בניו יורק, היא לאה שנירר, המאמנת ובעלת הסטודיו לפילאטיס, ובת זוגו של צחי שנירר, איש העסקים בתחום הנדל"ן.
שנירר שיתפה ביממה האחרונה את העוקבים שלה באינסטגרם על חזרתה לארץ, והעלתה סטורי מהטיסה עצמה וגם מרגע הנחיתה המרגש כשכתבה, "בוקר טוב, אין כמו בבית". כמו כל השבים מחו"ל נכנסה שנירר לבידוד, אלא שהתשובה של בדיקת הקורונה שעשתה חזרה חיובית, והיא תאלץ לבלות בבידוד עוד עשרה ימים. 
 
שנירר כזכור, השתתפה גם בעונה השנייה של התוכנית "מעושרות", ורק לפני קצת יותר מחודשיים איריה בביתה את מסיבת הברית לבנו של אייל גולן ודניאל גרינברג (שהספיקו מאז להכריז על גירושין).
אחד השמות שעורר סערה בשל היותו חיובי לקורונה הוא עידן רול שנמצא חיובי אחרי שנכח במסיבה לרגל השנה החדשה ולא הקפיד על הנחיות הקורונה בזמן החגיגה. רול נמצא חיובי לקורונה אך יחד עם זאת הסיבה לכך היא כנראה לא המסיבה שנכח בה אלא הופעה של בן זוגו הראל סקעת בה נכח חולה מאומת.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה עוד לא ידעתי
    אזרחית 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נגמרומהנושאים לכתבות? סלס סוג... מתחתית הבאר
    סגור