תקשורת ומדיה

עידן רול סופג אש: "לפיד, אתה חייב לפטר אותו"

אחרי שסרטון שלו חוגג במסיבת סילבסטר ללא מסכה, עידן רול הודיע כי נדבק בקורונה, והטוויטר מחזיר לו מתקפה מציוצי עבר שלו עצמו
מערכת ice |  3
עידן רול (צילום הדס פרוש פלאש 90)
אחרי שבסוף השבוע רץ ברשת סרטון של סגן השר עידן רול חוגג במסיבה לרגל השנה החדשה כשהוא לא מקפיד על עטיית מסיכה, היום נודע כי הוא נמצא חיובי לקורונה. במהלך היום התפרסמה סיבת הדבקה אפשרית נוספת, ולצד זאת, איש לא עושה הנחות לסגן השר שבצירוף מקרים לא מוצלח שכזה מצא את עצמו מאומת לקורונה.
לצד העובדה שרול נדבק, ציוצי עבר שלו בנוגע להקפדה על כללי המסכות וההתקהלות וכן בנוגע להידבקויות במגזר החרדי, הופכות להיות כעת ללעג לאור התיעודים שרצו ברשת וההידבקות.
עורך מקור ראשון חגי סגל צייץ, "עידן רול אוכל עכשיו מה שבישל בטוויטר לפני כשנתיים, גם יאיר לפיד, אך את הלקח העיקרי מכך צריך להפיק דווקא באופוזיציה: כדאי לחשוב פעמיים לפני שתוקפים את השלטון או תובעים ממנו פעולה כלשהי. בסוף, הכול רשום, הארכיון זוכר, וכשאתה תהיה בשלטון, ציוץ מוצלח כביכול יהפוך בדיעבד לבומרנג"
מיכל וולדינגר מסיעת הציונות הדתית צייצה על בסיס הציוץ הקודם של רול על ליצן שנדבק בתחילת ההתפרצות: "יאיר לפיד אתה חייב לפטר את עידן רול. זה מעבר לפוליטיקה זה חיי אדם".
 
יבגני זרובינסקי עקץ את סגן השר וצייץ, "עידן רול לא אשם, כבר חצי שנה שבמשטרה ובממשלה אומרים שמותר להוריד את המסכה לצורך צילום. מה לעשות שהוא מסתובב עם צלם 24/7?"
אבישי גרינצייג פתח את ציוצי העבר וצייץ: "נקמת הארכיון - פרק מיוחד לרפואתו של סגן השר עידן רול".
 
ציוצים רבים בעניין הידבקותו של רול, הם למעשה ציוצים מחדש של ציוצי עבר של סגן השר, הנוגעים לאי הקפדה על הנחיות, באחד מהם כתב רול לפני שנה, "״דרכון ירוק״ למחלימי קורונה הוא רעיון מסוכן. מי שמזלזלים בהנחיות ותוקעים כתוצאה את הכלכלה יקבלו צ׳ופר".
 
בציוץ השני שעולה שוב ושוב כתזכורת להתבטאויות של רול, כתב סגן השר על הידבקותו של שר הבריאות לשעבר יעקב ליצמן, "נתניהו, אתה חייב לפטר את ליצמן. זה מעבר לפוליטיקה, זה חיי אדם".
מנגד, סקעת פרסם בעמוד האינסטגרם סטורי בו הסביר כי ההדבקה קרתה במסגרת הופעה שנתן בבאר יעקב, בה הצטלם עם מנהל האולם שלאחר מכן התברר כחולה מאומת.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עידן רול ובעלו
    א.פ 01/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם הפרו הנחיות וגם משקרים לגבי מקור ההדבקה.בושה...
    סגור
  • 2.
    המפלגה הזו מתחילה לאבד את הצפון (ל"ת)
    מרקו 01/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הפוסל
    קסטננר מיכאלי 01/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במומו פוסל. רול אתה לא טובל ושרץ בידך. אתה השרץ בעצמו
    סגור