השוק

עובדי "פרי הגליל" קיבלו מכתבי פיטורים: "אנחנו רודפים אחריו שבועות"

מפעל "פרי הגליל" הודיע כי היום 45 עובדים קיבלו מכתבי פיטורים. מוטי חזיזה, יו"ר ועד העובדים במפעל פרי הגליל: "האם שר הכלכלה הואיל בטובו לבוא לשמוע את רחשי ליבם של עובדי הייצור?"

מערכת ice |  3
מפעל פרי הגליל (צילום shutterstock, פלאש 90)
לאחר שמפעל המזון "פרי הגליל" דיווח כי הוא מפסיק לייצר את מוצרי הירקות הקפואים ובכך יפוטרו עשרות עובדים, היום (רביעי) נודע כי פוטרו 45 עובדים. עד כה פוטרו 25 עובדים וסך כל המפוטרים עד כה מגיע ל-70 עובדים, מתוך 130 הקיימים. כזכור, הנהלת מפעל "פרי הגליל" החליטה שלא להמשיך את תהליך ההתקשרות עם חקלאים המגדלים תירס, ברוקולי וכרובית, לאחר שהבחינה כי אותם מוצרים אינם רווחים כלל וכלל.

על פי הפרסום של אתר "וואלה", נציגי מפעל "פרי הגליל" ניסו להגיע לפשרה עם חברי ועדת הכספים. באחד הדיונים האחרונים שנערכו בכנסת, מספר המפוטרים הופחת ל-25, אך לבסוף אותה החלטה נדחתה והבוקר קיבלו 45 עובדים הודעת פיטורים.
"אנחנו במלחמה של עובדי פרי הגליל, הישרדות על זכות הקיום", כך אמר מוטי חזיזה, יו"ר ועד העובדים במפעל "ויטה פרי הגליל". בהמשך דבריו, ציין יו"ר ועד העובדים כי שר הכלכלה והתעשייה, ניר ברקת, לא עושה דבר לשיפור מצב המפעל: "האם שר הכלכלה הואיל בטובו לבוא לשמוע את רחשי ליבם של עובדי הייצור? אנחנו לא עסקנים פוליטיים, לא חברי מרכז ולא כלום. אני כבר מנסה להשיג אותו כבר שלושה שבועות רק שידבר".
בחודש ינואר האחרון, הגיעו נציגי המפעל לועדת הכספים, אשר דנה בעתידו של מפעל "פרי הגליל". לאחר שחברי הועדה הדגישו כי יש לבטל את המכסים על תוצרת חקלאית תעשייתית, מוטי חזיזה, ועד העובדים פרי גליל, הדגיש את הקשיים הרבים שעובדי הייצור נאלצים להתמודד איתם: "אף אחד לא שומע אותנו, כל חברי הוועדה, כדי שנוכל לומר לכם עד כמה המצב קשה בצפון, וכמה עובדי הייצור מטלטלים ואבודים בין הכיסאות. אני מנסה להשיג את שר הכלכלה, אני לא יודע מי השר לפיתוח הפריפריה, אין לנו מענה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פשוט לא יאומן כל פעם מחדש
    אלי 02/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יאומן,אסור שיקרה,זו העוצמה הכלכלית של מדינת ישראל-שר אוצר-שר חקלאות-ממשלה להתעורר,ומהר-משפחות קורסות
    סגור
  • 2.
    מזעזע..אני קונה רק את המוצרים שלהם הזולים
    אורה 02/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יתרר מסנפרוסט....סמוטריץ שר האוצר.. מה קורה איתך ??? איך אתה מאפשר למפעל זה להיסגר איך ???
    סגור
  • 1.
    זה פשוט לא נתפס
    זה פשוט 02/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הקצפת הפוליטית מזניחה את תושבי הצפון והדרום כבר שנים.... פעם עוד חשבתי שרק כלכלית אבל רואים שגם בטחונית...
    סגור