השוק

מניות למילואימניקים בעשרות אלפי שקלים: זו המחווה המרגשת

הנהלת אורמת החליטה להעניק לכל מילואימניק/ית חבילת אופציות הכוללת 180 RSU (10 פעמים חי). שווי של 180 RSU הוא כ-45,000 שקלים שניתנים למימוש על פני 4 שנים.
מערכת ice | 
מניות-אילוסטרציה (צילום freepik)
חברת אורמת, המייצרת אנרגיה מתחדשת והמובילה בתחום הגיאותרמיה בעולם הודיעה אתמול בהודעה פנימית ומרגשת לעובדיה המילואימניקים על חבילת אופציות מיוחדת. עם פרוץ המלחמה ב-7.10, גויסו 60 עובדים ועובדות מאורמת לשירות מילואים בצפון ובדרום במגוון רחב של תפקידים. מגויסים אלו, המהווים כ-10% מהעובדים באורמת, נמצאים עדיין בשירות המילואים ותכף מסכמים את החודש הרביעי למלחמה. 
כאות הערכה על עשייתם למען בטחון המדינה ובנוסף למגוון רחב של סיוע ותמיכה עבור השבים משירות מילואים ממושך, הנהלת אורמת יצאה בצעד מרגש והחליטה להעניק לכל אחד ואחת מהם חבילת אופציות הכוללת 180 RSU (10 פעמים חי). שווים של 180 RSU הוא כ-45,000 שקלים שניתנים למימוש על פני 4 שנים. סך הכל מדובר על הטבה כוללת לעובדים של כ-2.5 מיליון שקלים.

מעבר לכך, מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל", אורמת תרמה 50,000 שקלים לקיבוצים ניר עוז וכיסופים ועוד 500 אלף שקלים לתושבי הדרום. כמו כן, החברה אספה ושלחה לגדודים השונים – בגדים וציוד חם, שקי שינה, נעליים צבאיות, שלוקרים, מדרסים, ציוד צבאי טכנולוגי מתקדם ועוד. עובדי אורמת התנדבו במוקדים שונים באריזות למפונים, לרבות במתחם הענק שנפתח באקספו, ת"א.
דורון בלשר, מנכ"ל אורמת: "מאז פרוץ המלחמה, מלווה אורמת את המילואימניקים ומשפחותיהם לאורך כל התקופה. גם עכשיו, לאחר ארבעה חודשי מלחמה נמשיך ללוות כל אחד ואחת מהם עד לסיומה של המערכה ואף לאחריה, ככל שיידרש. הוקרה זו היא הדרך שלנו לעטוף, לחזק ולהעביר את המסר החד משמעי לעובדים כי אנו שמחים על חזרתם ועל תרומתם ורואים בכל אחד ואחת מהם נכס לחברה לטווח הארוך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה