השוק

טירוף בהייטק הישראלי: אלה שני הסטארטאפים שהתאחדו

עסקה מסקרנת בהייטק הישראלי: סטארטאפ הטרוול-טק הישראלי דיוב (Duve) הודיע  כי הוא רוכש את חברת  איזיווי (Easyway), כאשר שתי החברות עושות בחומים דומים: ניהול חוויית הלקוח של חברות תיירות עם אורחיהן. מהחברה לא נמסר מה היקף העסקה
מערכת ice | 
מסחר בבורסה (צילום pixabay)
עסקה מסקרנת במיוחד הושלמה אתמול (שני) בהייטק הישראלי כאשר סטארטאפ הטרוול-טק הישראלי דיוב (Duve) הודיע כי הוא רוכש את חברת  איזיווי (Easyway). שתי החברות עובדות בתחומים דומים, שכן הן עוסקות בניהול חוויית הלקוח של חברות תיירות עם אורחיהן. מהחברה לא נמסר מה היקף העסקה.
דיוב הוקמה ה-2016 על ידי דויד מזומן שמשמש כמנכ"ל של החברה,  ג'רמי אטלן שמשמש כסמנכ"ל השיווק בחברה ושי בר, סמנכ"ל טכנולוגיות בחברה. החברה פיתחה תוכנה שמשמשת מפעילי דירות אירוח, הוסטלים ומלונות, בעיקר בישראל, בריטניה וצרפת. החברה מעסיקה יותר מ-20 עובדים, והיא נותנת שירות ללקוחות גדולים כמו אברהם הוסטל, פתאל וישרוטל.
מנגד, איזיווי הוקמה בסוף 2016 על ידי רועי פרידמן, אסף עופר ויניב הולצר, שמשמש כיום כסמנכ"ל הכספים, זאת לאחר שהשניים האחרים עזבו את החברה, זאת לאחר שנמכרה לאחרונה בעקבות חוסר ההצלחה שלה להשיג גיוסים משמעותיים. כעת, נותר לראות מה יעלה בגורל החברה שהתאחדה, והאם צריכה לפרוץ לשווקים אף גדולים יותר בעולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה