השוק

האסטרטג הטכני של אופנהיימר: ה-S&P 500 אמור לטוס עכשיו

ארי ואלד, האסטרטג הטכני של אופנהיימר כותב בסקירה השבועית שלו כי ה-S&P 500 פרץ את רמת ההתנגדות ב-4,800 נקודות כשפריצה כזו אמורה להביא את המדד לראלי; ואלד שומר על המלצה חיובית לסקטור הפיננסים הרחב
ניצן כהן | 
בורסה (צילום shutterstock)
בסקירתו השבועית ארי ואלד מדגיש את תיזת ההשקעה בסקטור הפיננסים, אחד מהסקטורים המומלצים שלו לשנת 2024, במסגרת נקודת מבט אופטימית כוללת לגבי שוק המניות בארה"ב. האסטרטג הטכני של אופנהיימר מציין כי עוצמת סקטור הפיננסים מגיעה לא רק ממגזר הבנקים, אלא מאפיקים רבים אחרים בסקטורי המשנה של הפיננסים, כמו הסליקה, כרטיסי אשראי, ניהול נכסים, ביטוח ושוק ההון.
"לאחר נסיגה בתשואות אג"ח ממשלת ארה"ב ל-10 שנים משיא של כ-5%, הן התייצבו ברמה של סביב 4%. היציבות בתשואות האג"ח אמורה לדעתנו לספק רוח גבית לסנטימנט המשקיעים בשוק המניות, עם המשך המגמה החיובית גם בשנה הקרובה" כותב ואלד שרואה את רמת התמיכה למדד ה S&P500 על 4,600 נקודות, ומעריך כי פריצת רמת ההתנגדות של 4,800 נקודות אמורה להוביל להמשך הראלי.
"סימן שתומך במגמה החיובית בשוק המניות הוא מצב ביצועי יתר של מניות ביטא גבוהה לעומת מניות דפנסיביות. במקביל, מניות המומנטום חזרו לאחרונה לביצועי יתר, כאשר קרן סל MTUM פרצה מעל ממוצע ל-200 יום, בעיקר בזכות המשקל הגבוה של כ42% במגזר הטכנולוגיה".
בנוסף להמלצה ארוכת טווח על סקטור הטכנולוגיה, מציין ארי ואלד את המלצתו החדשה יחסית, על סקטור הפיננסים, שזינק בשלושת החודשים האחרונים מהמקום האחרון בדירוג המומנטום למקום הראשון, על רקע עוצמה במניות הבנקים, במיוחד הבנקים האזוריים. יחד עם זאת, גם שאר סקטורי המשנה של הפיננסים מציגים ביצועים נאים, ובכך מאזנים את התנודתיות הגבוהה של מניות הבנקים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה