השוק

לאחר הודעת הפד: ירידה בשער הדולר, נסחר ב-3.67 שקל

הדולר ירד ב-0.8% לעומת השער אמש, לעומתו היורו עלה ב-0.7% ונסחר בשער של קצת יותר מ-4 שקלים, זאת בתגובה להודעת הפד האמריקאי על הורדת ריבית קרובה, דבר שהביא להורדה חדה של הדולר ברחבי העולם
מערכת ice | 
דולרים (צילום shutterstock)
בעקבות הודעת הפד האמריקאי על הורדת ריבית קרובה, ירד הדולר ב-0.8% לעומת השער של אתמול והוא נסחר כיום בסכום של 3.67 שקל. לעומתו היורו ממשיך להתחזק ועלה ב-0.7% ונסחר בשער של 4.02 שקלים. עקב הודעת הפד ישנה ירידה חדה של הדולר ברחבי העולם.
הודעת הפד גרמה לשינויים בשוק וול סטריט עקב התחזקות השקל לעומת הדולר, מה שאילץ משקיעים ישראלים לשנות את התיקים שלהם הכוללים מכירות דולרים. מחר צפויים להתפרסם נתוני האינפלציה בישראל לחודש נובמבר. כזכור הפד האמריקאי הודיע כי הריבית תישאר ללא שינוי אך ב-2024 צפויות שלוש הורדות ריבית.
מצב זה הביא להורדת חדה בשוק הדולר ברחבי העולם לעומת התחזקותם של היורו והדולר. זאת לאחר שגם בבריטניה השאירו את הריבית ללא שינוי, למרות אינפלציה של 4.6% זאת לאחר שהיעד שהציבו היה מתחת ל-2%.
ג'רום פאוול אמר על הודעת הפד כי "הבכירים לא חושבים שהעלאות נוספות הן סבירות, האינפלציה התמתנה ביחס לגבהים הקודמים שלה, וזה בלי עלייה מהותית באבטלה, למרות שהיא עדיין גבוהה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה