השוק

תקציב המדינה המתוקן ל-2023 אושר בכנסת: "צעד מסוכן למדינה"

מליאת הכנסת אישרה היום בקריאה שנייה ושלישית את תקציב המדינה המתוקן לשנת 2023 ברוב של 59 תומכים מול 44 מתנגדים, שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ויו"ר ועדת הכספים משה גפני בירכו על העברתו, מנגד ראש האופוזיציה לפיד תקף את אישורו
מערכת ice |  1
תקציב המלחמה (צילום פלאש 90/ נעם רבקין פנטון, יונתן זינדל, shutterstock)
הכנסת אישרה היום בקריאה שנייה ושלישית את תקציב המדינה המתוקן לשנת 2023 ברוב של 59 תומכים מול 44 מתנגדים. יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני בירך על העברת התקציב: "תקציב טוב ומאוזן לכלל אזרחי ישראל".
שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ בירך על אישור תקציב המדינה ל2023: בשעה טובה, תקציב לשנת 2023 אושר במליאת הכנסת. זהו תקציב המלחמה. ביחד עם השותפים בנינו תקציב טוב, שנותן מענה לצרכי המלחמה בחזית ובעורף. לצה״ל יש, כמו תמיד, גיבוי תקציבי מלא לעשות כל מה שצריך כדי לנצח את אויבינו."
"בעורף, בתקציב הזה קידמנו מדיניות מרחיבה כדי לתת מענה רחב למפונים, לעסקים, לניצולים למשרדי הממשלה לטובתם של כל אזרחי ישראל. אני מודה לחברי הכנסת וליו״ר ועדת כספים ח״כ גפני על העבודה המקצועית והקשה להכנת התקציב בכנסת. זהו תקציב טוב ונצרך בעת הזו, תקציב שמעניק לחזית ולעורף מרווח נשימה ארוך כדי להביא ניצחון.
יחד ננצח!".
מנגד ראש האופוזיציה לפיד תקף את אישור התקציב המתוקן שלדעתו מהווה מצב מסוכן למדינת ישראל הנמצאת במלחמה: "התקציב שמונח פה היום הוא תקציבם של אלו שלא למדו דבר ולא הבינו דבר. אלו שאינם מבינים שאחרי ה-7 לאוקטובר לא יסלחו להם. לא תהיה סליחה על הרגע הזה, לא תהיה מחילה".
יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, שר האוצר לשעבר, ח״כ אביגדור ליברמן, בתגובה לאישור התקציב: ״ממשלת ישראל מובילה אותנו ממחדל ביטחוני, למחדל כלכלי. בזמן שאזרחי ישראל מבינים את גודל השעה, מבינים את האתגרים הביטחוניים, הכלכליים והחברתיים עימם אנו מתמודדים כחברה וכמדינה וממשיכים לגלות אחריות ומנהיגות יום יום, שעה שעה, הממשלה גם עכשיו ממשיכה עם פוליטיקה קטנה."
"התקציב שעבר היום, זה תקציב סקטוריאלי ופוליטי ששוב מוביל לקרע בעם, תקציב שלא נותן ודאות כלכלית, תקציב שאין בו שום מנועי צמיחה, אין בו מענה לאזרחים שנקלעו לצרה, אין בו מענה לתוכנית מגן הצפון ולמאות אלפי התושבים שפונו מבתיהם והקרקע נשמטה מתחתיהם.״
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ותודה לסמוטריץ' שהוכיח שיש לו עמוד שדרה
    תקציב מעולה 12/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלוף
    סגור