השוק

יוניטרוניקס מרוצה עד הגג: גידול של 150% ברווח התפעולי

חברת יוניטרוניקס שבשליטת קרן פימי מסכמת את הרבעון השלישי לשנת 2023 ויכולה להיות מרוצה ממנו, עם שיא בהכנסות ורווחיות החברה. בחברה רושמים רבעון רביעי רצוף בו נרשם גידול ברווחיות
מערכת ice | 
ביטוח לאומי | כסף (צילום shutterstock)
יוניטרוניקס, חברה ישראלית העוסקת בתכנון, פיתוח, ייצור ושיווק מוצרי אוטומציה תעשייתית ובעיקר בקרים מתוכנתים (PLC), ונמצאת בשליטת קרן פימי, דיווחה על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של שנת 2023. בחברה מרוצים מכך שזהו רבעון רביעי רצוף בו הם רושמים גידול ברווחיות.
ההכנסות של יוניטרוניקס ברבעון השלישי, על פי דיווחיה, הסתכמו בשיא של 54.9 מיליון שקל, צמיחה של כ-60% לעומת הכנסות של 34.3 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2022. הרווח הגולמי ברבעון הסתכם ב-27.8 מיליון שקל, המשקף רווחיות גולמית של כ-50.7% מסך הכנסות החברה, זהו גידול של כ-74% בהשוואה לרווח גולמי של 16 מיליון שקל (ששיקף רווחיות גולמית של 46.6% מסך הכנסות החברה) בתקופה המקבילה ב-2022.
הרווח התפעולי ברבעון השלישי הסתכם לסך של כ-14.1 מיליון שקל, גידול של מעל ל-150%, בהשוואה לרווח תפעולי של 5.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי הסתכם ב- 13.6 מיליון שקל, יותר מפי 6 בהשוואה לרווח נקי של 2.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, ונובע מהגידול הניכר במכירות והשיפור ברווחיות. ההון עצמי של החברה עמד ב-30 בספטמבר 2023 על כ-71.1 מיליון שקל, כ-48.4% מסך המאזן.
עמית הררי, מנכ"ל יוניטרוניקס התייחס תחילה למלחמה ואמר: "יוניטרוניקס משתתפת בצער משפחות חללי מלחמת חרבות ברזל, שולחת איחולי החלמה מהירה לפצועים ומתפללת לשלום חיילי וחיילות צה"ל ולהחזרת כל החטופים והנעדרים בהקדם ובשלום הביתה. עיקר פעילותה של יוניטרוניקס מוכוון יצוא, ומכאן שהחשיפה של החברה להשלכות המלחמה מוגבלת. כלל מערכי החברה עובדים באופן סדיר ונכון להיום לא קיימת השפעה ישירה מהותית של המלחמה על הפעילות העסקית של החברה".
עוד אמר הררי: "הביקוש למוצרי החברה ממשיך להיות גבוה, כאשר שיפור בזמינות רכיבים והגדלת קיבולת הייצור מאפשרים לחברה להמשיך ולקצר את זמני האספקה להזמנות הלקוחות, ולתמוך בהמשך הגידול במכירות. החברה ערוכה כדי לענות על הביקושים ולא נדרשת להשקעה נוספת לשם כך. אנו נמשיך ונתמיד ביישום האסטרטגיה העסקית מתוך כוונה למנף את היתרונות התחרותיים שלנו בשווקי היעד המרכזיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה