השוק

אחרי שנרכש ב-50 מיליון שקל: דודו אוטמזגין במהלך ענק

דודו אוטמזגין, אמן הפטיסרי, פותח את סניף הבוטיק ה-18 בהרצליה בהשקעה של מעל חצי מיליון שקל נפתח הסניף החדש ברחוב סוקולוב בהרצליה  אשר מכיל בתוכו את קולקצית המאפים העוגות והפרלינים בעבודת יד
מערכת ice |  1
דודו אוטמזגין ואמהות החיילים (צילום דן פרץ)
רק לאחרונה, קמעונאית המזון קשת טעמים רכשה 70% מרשת הפטיסרי דודו אוטמזגין, לפי שווי של כ-50 מיליון שקל וכבר נפתח הסניף ה-18 במספר בהרצליה בהשקעת ענק של מאות אלפי שקלים.
דודו אוטמזגין פועל בישראל כבר מעל עשרים וחמש שנה, והקים רשת של "פטיסרי". הרשת מונה היום 18 סניפים וביניהם קריית מוצקין (סניף הדגל), טבעון, מרכז הכרמל, נהריה, גן העיר ת"א, רמת אביב, כפר סבא ועוד. כפי שהצהירו לא מזמן גם מתוכננים לפתוח סניפים מעבר לים כשהיעדים המרכזיים הם ניו יורק, ברצלונה, סידני ועוד.

קינן ממן, משנה למנכ"ל קשת טעמים: "כפי שכבר הצהרנו, אנו מתכננים להרחיב את הפעילות של דודו אוטמזגין בארץ דווקא עכשיו, בימים מורכבים אלו שישראל במלחמה, חשוב להראות שאנו חזקים ולא נשברים. לצד התרומות הרבות שאנו משלחים לחיילי צהל ולעוטף, אנו גם מוכיחים שלא ניתן לשבור את הרוח הישראלית".
דודו אוטמזגין עצמו אמר: "אני נרגש ושמח להגיע להרצליה, אנחנו כבר מקבלים חיבוק גדול מהתושבים וזה משמח שלמרות המצב, אנשים מצביעים ברגלים. אני מזמין את כל תושבי העיר להגיע".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אריק סיני
    אזרח 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חמוד הבעל הבית דומה לאריק סיני בול, ומזל טוב לעיסקה היפה שיצא מצוין בגיל של הפרישה, לפחות עכשיו בפנסיה לצאת ולהנות מהשקט
    סגור