השוק

מצב מלחמה: מלחמת ההישרדות של העסקים הקטנים

עסקים רבים בישראל נתקלים בקשיים כלכליים בתקופה האחרונה. מנכ"ל חברת חשבשבת מבטיח לעסקים הקטנים הקלות בתחום האשראי בהליך בירוקרטי פשוט וללא עלות
מערכת ice | 
עסקים קטנים (צילום shutterstock)
חברת חשבשבת, מבתי התוכנה הגדולים בישראל ובעלת מערכת ה-ERP הנפוצה בישראל, וחברת הפינטק "ביזי" המספקת מסגרת אשראי בהליך חיתום דיגיטלי ומהיר לעסקים קטנים ובינוניים בגובה של עד 500,000 שקל סיכמו על שיתוף פעולה להנגשת פתרון אשראי פורץ דרך לעסקים קטנים ובינוניים.
שיתוף הפעולה ינגיש ויפשט רבות את תהליך הלוואה הניתנת היום לעסקים קטנים ובינוניים,  הנאלצים להקצות זמן או  לאיסוף נתונים או מידע פיננסי  כך שביזי תוכל להעניק הלוואות מתואמות לקוח על פי האיתנות והחוסן של החברה תוך זמן קצר: עד היום ולמרות כל ההבטחות, תהליך קבלת הלוואות בבנקים כרוך בבירוקרטיה רבה - כך שלאחר אישור העקרוני למתן ההלוואה בתי העסק היו צריכים לספק נתונים פיננסים ומסמכים, אשר יקשו על מתן הלוואה בפועל.
בנוסף, המהלך יאפשר לבעלי העסקים (עוסקים מורשים וחברות בע"מ), לקוחות כל הבנקים, להגיש בקשה ישירות ממערכת ה-ERP בתהליך דיגיטלי מלא המצריך מהלקוח פחות מ-10 דקות להגשת בקשה, לקבל תשובה תוך שעות, ולזכות את חשבון הלקוח תוך 24 שעות. מדובר במודל ייחודי ללא צורך בפתיחת חשבון, ללא צורך בהעברת פעילות, ללא שעבודים ובטוחות וללא עלות הקמה ותפעול.
בשלב ראשון יוכלו עשרות אלפי לקוחות חשבשבת להגיש בקשה ישירות מתוך המערכת, בתהליך דיגיטלי לחלוטין שאורך דקות ולקבל מימון מהיר ישירות לחשבון בית העסק. בהמשך מערכת חשבשבת תאפשר שימוש מיידי במסגרת האשראי הפנויה של הלקוח ב-bizi ללא צורך בהגשת בקשה. שיתוף הפעולה יאפשר לחברה לקבל נתונים עדכניים ממערכות חשבשבת כך שיוכלו להציע ללקוחות את ההצעה הטובה והמדויקת ביותר בהתאם למצבו הפיננסי העדכני של הארגון.
סער זכריש, מנכ"ל ביזי פיננסים: "בתקופה זו כל עסק מתמודד עם חוסר וודאות - לא ברור האם תהיה פגיעה בהכנסות, האם יתקל בקושי לגבות מלקוחות, האם העובדים יוכלו להגיע לעבודה, האם, מתי ובאיזה היקף יתקבלו מענקים מהמדינה – כל עסק זקוק לכרית בטחון, במיוחד אם היא בחינם! שיתוף הפעולה עם חשבשבת מאפשר לנו להציע ללקוחותיהם מסגרת אשראי נוספת של עד 500,000 שקל ללא עלות תוך דקות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה