השוק

דירוג קרנות הנאמנות: זו הקרן עם התשואה הטובה באוקטובר

קרנות הנאמנות הן האפיק הפופולרי בישראל להשקעות בשוק ההון של הציבור הרחב; באוקטובר הייתה זו המלחמה שפרצה ומטבע הדברים גררה את השוק למקומות לא טבעיים; ובכל זאת, זה דירוג קרנות הנאמנות לחודש החולף
ניצן כהן | 
בתי השקעות (צילום shutterstock, יחצ, בועז צרפתי, מתוך אתר אנליסט, סם יצחקוב, freepik, פלאש 90/ חיים גולדברג, מיכאל גלעדי)
קרנות הנאמנות הן אפיק ההשקעה הפופולרי בישראל עבור הציבור הרחב. קרנות הנאמנות נהנות מאמון רב של המשקיעים בעיקר בל הפיקוח ההדוק של רשות ניירות ערך על התעשיה, רמת הנזילות הגבוהה שלה וכן הלאה ומכאן החשיבות בבדיקת התשואות של קרנות הנאמנות.
חודש אוקטובר היה חודש חריג בכל אמת מידה. המלחמה שפרצה גבתה קורבנות רבים ויצרה טראומה לא פשוטה בציבור וזה ניכר בעולמות הכסף. בחודש אוקטובר, אם נזקק את הדברים לעולם ההשקעות, היו אלה קרנות האקסטרים שהניבו את התשואות הטובות ביותר ואחריהן הקרנות עם החשיפה הגדולה ביותר למט"ח וזה תהליך טבעי בחודש בו פרצה מלחמה חריגה בעוצמתה וטראומטית כל-כך.

יחד עם זאת, צריך לזכור, שרוב הכסף של הציבור נמצא בקרנות הכספיות הן המט"חיות והן השקליות וזה מתוך אמונה שהעדפה מרכזית של הציבור היא להשקעות בסיכון נמוך ככל הניתן, בטח בימים כאלה. אבל בכל זאת, גם הקרנות המנוהלות מהוות חלק מרכזי בתיק ההשקעות של הציבור ולכן כדאי לעקוב אחריהן, בטח לאורך זמן וזה הדירוג לחודש אוקטובר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה