השוק

סמוטריץ' חוטף ביקורת: "התחזית היא לגירעון גדול וחשש ממיתון"

לאחר שפורסמה תגובתו החריפה של שר האוצר, בצלאל סמוטריץ' כלפי היועץ המשפטי למשרדו, לאחר שזה הביע את חוות דעתו על הקמת צוות לניהול התקציב, כעת לפורום הכלכלנים יש מה להגיד לשר
מערכת ice | 
בצלאל סמוטריץ' (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל)
פורום הכלכלנים פרסם לפני זמן קצר (חמישי) את ביקורתו החריפה על החלטתו של שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', לקדם הקמת צוות ניהול תקציב, בניגוד לעמדת היועץ המשפטי של משרד האוצר, אסי מסינג.
כזכור, אמש פורסמה תגובתו של סמוטריץ' כלפי היועץ המשפטי למשרדו שכאמור, התנגד להקמת צוות מסוג זה, שלמעשה יעקוף חלקים באגף התקציבים, אשר בימים שבשגרה אחראיים על נושאים אלו.
בפתח הדברים התייחסו בפורום הכלכלנים למה שלשיטתם, צריך לעשות בזמני חירום: "הצרכים התקציביים רבים מאוד, ולכן, גם בזמן חירום, ואולי במיוחד בזמן חירום, על משרד האוצר לפעול באחריות ובמקצועיות ולעשות שימוש מושכל וחכם בכספי הציבור, תוך הקפדה על שמירת החוק. כלכלת ישראל עוברת טלטלה קשה, כאשר התחזית היא לגירעון מאוד גדול וחשש ממשי ממיתון."
עוד מסרו בפורום הכלכלנים: "האם לא ברור לשר האוצר שהגיע הזמן לפעול למען כלל האזרחים בשקיפות ומקצועיות? צר לנו שאנחנו צריכים להתריע בכזאת תדירות אבל אין לנו ארץ אחרת, והתנהלותו של שר האוצר פוגעת בכלכלת ישראל ובחוסן הלאומי."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה