השוק

טופ גאם משדרות גייסה 54 מיליון שקל במכרז המוסדי של הנפקת ההון

חברת טופ גאם הישראלית, אשר פועלת משדרות, גייסה את הסכום מתוך סך ביקושים של כ-74 מיליון שקל. החברה מובילה בשוק תוספי התזונה בצורת סוכריות גומי

מערכת ice | 
ייצור הסוכריות במפעל טופ גאם הישראלי (צילום באדיבות טופ גאם)
חברת טופ גאם הישראלית, המובילה בשוק תוספי התזונה בצורת מתן של סוכריות גומי, זכתה לביקושי יתר משמעותיים במכרז המוסדי של הנפקת ההון שביצעה. החברה זכתה לביקושים בסך של כ-74 מיליון שקל, ומתוכם בחרה לגייס כ-54 מיליון שקל. במכרז הציבורי שצפוי להתקיים ביום חמישי הודיע שתשתתף גם קרן AP Partners ותשלים את היקף הגיוס לכ-70 מיליון שקל.
הפתעת ההנפקה היא, ללא ספק, קרן ההון סיכון הבינלאומית טרגט גלובל שמתוך הצעתה התקבלה השקעה של 4 מיליון שקל. את ההשקעה הוביל השותף המנהל שמוליק שפט. טרגט גלובל מנהלת קרנות בהיקף של מעל שלושה מיליארד יורו.
הקרן משקיעה הן בחברות בשלבים מוקדמים והן בחברות צמיחה. לקרן משרדים בלונדון, ברלין, תל אביב, ברצלונה ואבו-דאבי. לטרגט גלובל פורטפוליו של כ-120 חברות, בניהן ראפיד, רבולוט, טראבלפרק ומאסטרסקול ועוד.
במסגרת המכרז המוסדי קיבלה החברה התחייבויות מוקדמות ע"י המשקיעים המסווגים לרכישת 10,188,400 מניות, כאשר המחיר למניה נקבע על 530 אגורות. שווי החברה לאחר ההנפקה לציבור צפוי לעמוד על כ-570 מיליון שקל. את ההנפקה הובילה חברת החיתום IBI חיתום לצד דיסקונט קפיטל חיתום.
תמורת הגיוס תשמש את טופ גאם למימון רכישת הון המניות של חברה אמריקאית, עימן נמצאת טופ גאם בשלבים מתקדמים או לרכישת חברה ו/או פעילות הכוללת פיתוח ו/או ייצור ו/או ביקבוק ואריזה ו/או אחסון בתחום תוספי מזון ו/או הפארמה בארה"ב, וכן למימון יתרת עלות הקמת המפעל החדש של החברה, לרבות בתקופת ההרצה ותחילת הפעלתו, וכן לשימוש על פי החלטות דירקטוריון החברה כפי שיהיו מעת לעת.
לדברי חגי שטדלר, יו"ר טופ גאם: "אנו מודים למשקיעים שהשתתפו בגיוס ההון לחברה, ביניהם רבים מהשותפים הקיימים הנוכחיים של החברה, על השותפות לדרך והבעת אמון בהנהלת החברה, בחזון ובפעילותה העסקית. החברה שהחלה את דרכה כחברת ממתקים, הפכה בזכות תמיכת המשקיעים ועובדיה ומנהליה המסורים, לחברה בינלאומית המפתחת ומייצרת תוספי תזונה בצורה של סוכריות גומי, הפורצת דרך בתחומה".
שטדלר המשיך ואמר: "מכירת מוצרים סופיים תחת המותגים והחברות המובילות בעולם איתם נקשרה החברה (ועוד היד נטויה), הוא הישג שמעטות החברות הישראליות שהגיעו אליו".
שטלדר מסר: "ההשקעה תאפשר לחברה לממש את החזון, להשלים את פתיחת המפעל החדש המתקדם מסוגו בעולם, ולדריסת רגל בפעילות יצרנית בארה"ב, ובכך לאפשר יתירות יצור, יכולות ביקבוק ואיחסון בארה"ב, ולתת מענה ללקוחות ענק בתחום הריטייל, שדורשים זמינות ויכולות אחסון בארה"ב כתנאי לתחילת פעילות מולם".
שטלדר: לחברה יש עוד דרך ארוכה לעשות ופסגות לכבוש בעולם תוספי התזונה, ובהמשך גם בפארמה, ומטרות עסקיות להגיע אליהן. נעשה כל שביכולתנו כדי להגיע אליהם ולהצדיק את אמון המשקיעים.
שטדלר סיכם והודה: "אנו מודים להנהלת ועובדי החברה על העבודה המאומצת בימים לא פשוטים. לחתמים מפועלים IBI ולדיסקונט חיתום על ההנפקה. לעו"ד רועי תורג'מן ועילית יניב ממשרד נשיץ ברנדס אמיר על הסיוע המשפטי, ולרוא"ח איתי אייזנשטיין ולירן נוימן מדלויט על התמיכה החשבונאית. בתקווה לימים טובים לעם ישראל. מי ייתן ויחזרו החטופים לביתם, ושלום ושקט ישרור בגבולות ישראל במהרה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה