השוק

בקשה לתביעה ייצוגית נגד קבוצת חנן מור: "גרמה לנזק עצום"

בעל מניות בקבוצת חנן מור הגיש תביעה ייצוגית נגד הקבוצה בטענה כי החברה גרמה לנזקים של כ-16 מיליון שקל 

מערכת ice |  1
חנן מור (צילום אייל טואג, shutterstock)
אתמול (ג), הוגשה למחלקה הכלכלית בבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה לאישור תביעה ייצוגית נגד קבוצת חנן מור בטענה כי היא גורמת לנזקים עצומים לבעלי המניות.
הבקשה לתביעה הוגשה על ידי מחזיק אג"ח י"ג של חנן מור. זאת בעקבות ירידה של 59.8% במחיר האג"ח ובטענה לדיווחים חסרים.
על פי YNET, בעל מניות בקבוצה המחזיק 100 מניות, טוען כי נגרם נזק לבעלי המניות של הקבוצה שרכשו מניותיה מבלי שהובא לידיעתם וכי החברה הפרה התקשרות עם בנק לאומי, ממנו לוותה כ-175 מיליון שקל לשם רכישת נכס מקרקעין.
בא כוח הבנק הגיש את הבקשה בה נכתב: "כי הבנק ניאות ללכת פעם אחר פעם לקראת החברה ואפשר לה לאורך זמן למצוא פתרון ראוי לסילוק החובות וההתחייבויות כלפי הבנק, אבל לא רק שלא השכילה לנצל זאת, אלא גם בשל מצבן הכלכלי הרעוע של חברות אחרות של מור, העדיפו להתרכז בצמצום חובות של חברות אלו ובמציאת פתרונות זמניים לגביהן, בפועל חובות החברה כלפי הבנק מצויים בפיגור ונושאים ריבית פיגורים".
עוד נמסר מבנק לאומי כי: "הבנק איבד כל אמון בהנהלת קבוצת חנן מור, ובכלל כך בהנהלת החברה, לא נותרה לבנק כל ברירה והוא נאלץ להגיש בקשה דחופה זו בעת הנוכחית, שנועדה בעיקרה לצמצם את נזקיו. זאת, באמצעות מינוי כונסי נכסים קבועים, אשר יפעלו בדחיפות ובפיקוח בית המשפט למכירת זכויות החברה במקרקעין". חברת חנן מור בתגובה: "התביעה הומצאה לחברה שבוחנת אותה ותגיב כנדרש".
החברה מציינת כי גם בתקופת המלחמה היא ממשיכה בפעולתה השוטפת כאשר אתרי הבניה פועלים כולם ומתפקדים למרות גיוסם של לא מעט מנהלים למילואים . דירות נבנות, נמכרות ומשפחות חדשות מתאכלסות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כפי שאמרתי לכח אדם תחפשו עוד הרבה שנים מהנדסים שיעבדו (ל"ת)
    מהנדס 11/2023/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור