השוק

יו"ר ההסתדרות הלאומית: "סמוטריץ' מפלה את העובדים לרעה"

יואב שמחי, יו"ר ההסתדרות הלאומית יוצא נגד מתווה הפיצויים של האוצר וטוען: "שר האוצר סמוטריץ' מפלה את העובדים לרעה לעומת הפיצוי שנתנה ממשלת אולמרט"
מערכת ice | 
יואב שמחי יו"ר ההסתדרות הלאומית (צילום פלאש 90/ נעם רבקין פנטון, תומר נויברג)
בתחילת השבוע פרסם משרד האוצר את מתווה הסיוע מתוקן לאחר שקיבל ביקורת קשה על המתווה הקודם שהציג. מסתבר כי המתווה נוכחי והפיצויים של של השר סמוטריץ' לא נותן את המענה המספק. 
יו"ר ההסתדרות הלאומית יואב שמחי, יצא נגד מתווה הפיצויים ששל השר סמוטריץ' וטען כי גם המתווה נוכחי איננו נותן מענה נכון לעובדים והעובדות במשק הישראלי, מה שעלול להוביל לפגיעה במשקי הבית.
יואב שמחי מסר: "בוקר קשה למשק הישראלי. מאות אלפי עובדים ברחבי הארץ צריכים להבין שמתווה האוצר משאיר אותם ללא שכר על ימים שנעדרו באוקטובר, גם כתוצאה מסגירת מוסדות החינוך, ובמקרה הטוב, עם 25% פחות שכר. כל בר דעת יודע שבעקבות יוקר המחיה בישראל, ירידה של 25% בשכר תוביל להגדלה משמעותית של החוב במשקי הבית".
שמחי הוסיף ואמר: "עוד לא מאוחר להתעורר ולצאת מהקונספציה המסוכנת שמוביל שר האוצר. במלחמת לבנון השנייה אולמרט ידע לפצות את העובדים במאה אחוז. לעומתו סמוטריץ' מפלה את העובדים ומביא לקריסה של כמות בלתי נתפסת של משקי בית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה