השוק

המוסדיים מאמינים בנתן חץ: השלים הלילה גיוס ענק באמות

למרות המלחמה נראה כי שוק ההון חוזר לאט לאט לפעילות; אתמול היה זה נתן חץ שהשלים גיוס הלילה גיוס של חצי מיליארד שקל מהמוסדיים; את ההנפקה הוביל שימעון אבודרהם, מנכ״ל החברה וחברת החיתום ווליו בייס
ניצן כהן | 
נתן חץ (צילום יחצ)
איש העסקים נתן חץ נהנה מאמון רב של המשקיעים כך שלמרות המלחמה ולמרות הסנטימנט השלילי בכלכלה הישראלית, הוא הצליח לגייס מהמוסדיים סכום מרשים של יותר מחצי מיליארד שקל. את ההנפקה הובילה חברת החיתום ווליו בייס.
נזכיר כי כרגע יש חוסר וודאות גדול (מידי) באשר למדיניות הריבית של בנק ישראל וזה אומר שקשה מאוד כרגע לתמחר עסקאות חדשות. למרות זאת הצליח חץ בגיוס.

את הגיוס ביצע חץ עבור אמות שהלימה בהצלחה את המכרז למשקיעים מסווגים במסגרת הרחבת 2 סדרות אג"ח עם ביקושים גבוהים בהיקף כולל של כ-789 מיליון שקל. במסגרת המכרז בכוונת החברה להיענות להתחייבויות מוקדמות של משקיעים מסווגים בהיקף כספי כולל של כ- 506 מיליון שקל. 
במסגרת הרחבת סדרה ז'  (שיקלית, ריבית קבועה) החברה בחרה לקבל הזמנות בהיקף של כ-99 מיליון שקל, מחיר הסגירה משקף תשואה אפקטיבית של כ-5.64% ומרווח של 153 נ"ב. במסגרת הרחבת סדרה ח' (צמודה למדד) החברה בחרה לקבל הזמנות בהיקף של כ-407 מיליון שקל, מחיר הסגירה משקף תשואה אפקטיבית של כ-3.71% ומרווח של 220 נ"ב. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה