השוק

דירקטוריון מיכמן אישר רכישת אג"ח של החברה בכ-38.5 מיליון שקל

חברת המימון מיכמן, הודיעה כי בכוונתה לבצע הגדלה של תכנית הרכישה העצמית הקיימת של אג"ח א' וב' של החברה להיקף של עד 20 מיליון שקל, כאשר בחודש האחרון דירקטוריון החברה  אישר רכישת אגרות החוב של החברה בסך של כ-38.5 מיליון שקל
מערכת ice | 
יניב ביטון ודורון ספיר (צילום ישראל כהן, shutterstock)
חברת המימון מיכמן, הודיעה היום (רביעי) כי בכוונתה לבצע הגדלה של תכנית הרכישה העצמית הקיימת של אג"ח א' וב' של החברה להיקף של עד 20 מיליון שקל. 
בסה"כ מחודש ספטמבר 2022 ועד היום, דירקטוריון חברת המימון מיכמן אישר רכישת אגרות החוב של החברה בסך של כ-38.5 מיליון שקל. דירקטוריון חחרת מיכמן סבור כי המחיר שבו נסחרות האג"ח הינו אטרקטיבי ומהווה הזדמנות עסקית ראויה לחברה אשר יש בה להיטיב עם אשראי החברה.
חברת המימון מיכמן הינה חברה שממוקדת בלקוחות איכותיים עם איתנות פיננסית גבוהה וכן היא מרחיבה את פעילות המימון מגובה בבטוחות המהווה נכון לסוף הרבעון השני כ-62% מתיק האשראי ברוטו, תוך שמירה על נזילות גבוהה ומח"מ תיק לקוחות קצר.
נכון לחודש אוגוסט 2023, היקף תיק האשראי שמנהלת חברת המימון מיכמן מסתכם בכ-761 מיליון שקל. בחודש פברואר 2021 הפכה מיכמן לחברה ציבורית עם הנפקת מניותיה לציבור בבורסה בתל אביב. יו"ר החברה הוא דורון ספיר, והמנכ"ל ומי שייסד את החברה הוא יניב ביטון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה