השוק

לקראת מיזוג? הקריאה של סטרטסיס לבעלי המניות שלה נחשפת

מועצת המנהלים של סטרטסיס צפויה להצביע בשבוע הבא על עסקת המיזוג עם דסקטופ מטאל. היום, החברה פונה לבעלי המניות שלה ומפרטת את הסיבות שבגינן היא חושבת שכדאי להם להצביע בעד
מערכת ice | 
סטרטסיס (צילום יחצ)
לקראת האסיפה הכללית של בעלי המניות של סטרטסיס, שתיערך ב- 28 בספטמבר, פונה היום החברה לבעלי המניות וקוראת להצביע "בעד" אישור הסכם המיזוג עם דסקטופ מטאל, עליו הוכרז בעבר.
החברה מפרטת את היתרונות המרכזיים הגלומים בעסקת המיזוג: יצירת חברת ייצור תוספתי המוני בעל יתרון לגודל עם רווחיות מוגברת, צפי לייצור הכנסות בגובה של 1.6 מיליארד דולר ומעלה ו-EBITDA בסך 300 מיליון דולר ומעלה בשנת 2026, עם שולי EBITDA של 20%.
בחברה עוד טוענים כי השילוב עם דסקטופ מטאל, יאיץ את הצמיחה של סטרטסיס ויכול ליצור חברה מובילה עם בסיס חזק להמשך חדשנות וצמיחה.
כזכור, סטרטסיס הודיעה לפני שבוע כי מועצת המנהלים של החברה קיבלה בתחילת החודש הצעה מחברת 3D Systems לרכישת סטרטסיס תמורת 7 מיליון דולר במזומן.
ההצעה כללה 1.6 מניות חדשות של 3D Systems לכל מניה רגילה של סטרטסיס, המייצגת שווי של 15.26 דולר למניה עבור סטרטסיס, ופרמיה של 3% בלבד למחיר הסגירה של המניות הרגילות של סטרטסיס. 
בסופו של דבר, מועצת המנהלים של חברת סטרטסיס הודיעה כי לאחר שדנה בהצעה המשודרגת, היא מצאה את ההצעה לא אטרקטיבית ולכן הפסיקה את הדיונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה