השוק

כלכלן דויטשה בנק: "סיכוי של 50% לעליית ריבית נוספת"

הכלכלן הראשי של דויטשה בנק, כריסטיאן נולטינג, מפרסם היום את סקירת השווקים השבועית של הבנק. בסקירתו הוא טוען כי עליות המחירים של הנפט והגז מגבירות את הסיכוי להעלאת ריבית נוספת בארה"ב
מערכת ice | 
דויטשה בנק (צילום ויקיפדיה, freepik)
הכלכלן הראשי של דויטשה בנק, כריסטיאן נולטינג, מפרסם היום את סקירת השווקים השבועית של הבנק. בסקירתו אומר הכלכלן כי עליית מחירי הגז והנפט הגדילה את הסיכוי שנופתע ונראה את נתוני האינפלציה עולים בדוח חודש אוגוסט שיפורסם השבוע.
עוד הוא אומר כי נתוני האינפלציה הללו עתידים להשפיע מאוד על החלטת הפד לגבי העלאת הריבית בחודש הנוכחי, ובפרט הוא מעיד כי יש "סיכוי של 50% להעלאה נוספת עד לפגישה של הפד בנובמבר".
עוד הוא מוסיף: "הנתון החשוב ביותר הוא מדד המחירים לצרכן עבור חודש אוגוסט. קונצנזוס התחזיות מצביע על עלייה של 0.5% בנתון החודשי, מה שישאיר את קצב האינפלציה השנתית ברמה של 3.2%, בדומה לקצב בחודש יולי. נתון הליבה צפוי להיות טוב יותר ברמה של 4.3% בקצב שנתי (לעומת 4.7% בחודש יולי)".
בבחינה של האיחוד האירופי אומר נולטינג כי "העובדה שהנתונים הכלכליים האחרונים בגוש היורו מצביעים על חולשה כלכלית וסעיפים מעודדים בתוך מדד המחירים לצרכן, הביאו להערכה מחדש של השווקים באשר לסיכויים להעלאת ריבית נוספת של הבנק המרכזי האירופי. כרגע מתחרים סיכוי של 33% להעלאה נוספת, ירידה מסיכוי של 55% ב-30 לאוגוסט".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה