השוק

בשאיפה לשווי של 52 מיליארד: הנפקת הענק בוול סטריט יוצאת לדרך

ענקית השבבים Arm תיכנס לבורסות הגדולות של ארה"ב עם הנפקת ענק בה מי שצפויות לרכוש מניות, הן בין היתר אפל וגוגל
מערכת ice | 
arm (צילום מתוך האינסטגרם)
יצרנית השבבים הבריטית Arm, קבעה תנאים להנפקה הראשונה שלה בוול סטריט, כאשר התמחור הצפוי של ההנפקה יערך לפי שווי חברה של בין 48.23 מיליארד דולר ל-52.33 מיליארד דולר, שזה מעט מתחת לצפי שדווח לאחרונה בוול סטריט ג'ורנל של 50 עד 55 מיליארד.
חברת Arm אמרה בהגשה לרשות ניירות ערך בארה"ב כי 95.5 מיליון מניות פקדון אמריקאיות, הנקראות ADS, יוצעו בהנפקה, שמחירה צפוי להיות בין 47 ל-51 דולר ל-ADS. כל ה-ADS שיימכרו מוחזקות כיום על ידי חברת האחזקות היפנית SoftBank Group, שרכשה את Arm ב-2016 בעסקה בשווי של יותר מ-32 מיליארד דולר. לאחר ההנפקה, סופטבנק תחזיק בכ-929.7 מיליון מניות רגילות.

תהליך ההנפקה האמריקאי עובד כך שמתקבלות הצעות על קשת רחבה של מחירים, ולאחר מכן המוכרים קובעים חתך שמעליו הם מוכנים למכור, בדרך כלל הוא באזור האמצע. כל ADS מייצג מניה רגילה אחת. 1.03 מיליארד מניות רגילות יצאו למכירה בהנפקה של Arm, והחברה תוערך בכ-50.3 מיליארד דולר בנקודת האמצע של טווח התמחור הצפוי.
החברה מעוניינת לצאת להנפקה בתקופה בה קיים עניין חזק יחסית של משקיעים בהנפקות. בין החברות שצפויות לרכוש מניות בענקית השבבים הן ענקיות הביג-טק אפל וגוגל, וכן יצרניות השבבים אנבידיה, אינטל ו-TSMC.
המניה צפויה להירשם בנאסד"ק תחת סמל הטיקר "ARM".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה