השוק

נאסד"ק ממשיך בהתרסקות: ירידה יום רביעי ברציפות

מדד הנאסד"ק יורד זה היום הרביעי ברציפות לראשונה מאז חודש דצמבר, כאשר היום ירד בשיעור של 2.6%, גם מדד הדאו סיים את השבוע בירידה של 2.2%, התוצאה הכי גרועה שלו מאז חודש מרץ
מערכת ice |  3
בורסה (צילום shutterstock)

הבורסות האמריקאיות במגמת ירידה בשבועות האחרונים, הנאסד"ק המשיך בירידה, יום רביעי ברציפות לראשונה מאז חודש דצמבר כאשר הפעם ירד בשיעור של 2.6%. גם ממד הדאו סיים את השבוע בירידה של 2.6% הגרוע ביותר שלו מאז חודש מרץ. 

"אני מרגישה שהשווקים מחשבים את הפעולות שלהם, הם פחות אופטימיים מאשר בחודש יולי האחרון" אמרה מישל קלובר אסטרטגית תיקים בכירה והוסיפה: "עכשיו הם עדיין רואים צמיחה כלכלית, אבל יש סימני שאלה שמתעוררים לגבי כמה ריביות גבוהות צריך להוריד ולכן יש להם כיום מחשבות שונות".

התשואה של מרד האוצר האמריקאי ל-10 שנים עלתה לרמתה הגבוהה ביותר מאז אוקטובר האחרון. תנועה זו כלפי מעלה הגיעה יום לאחר פרסום הפרוטוקול של פגישת הפדרל ריזרב ביולי אשר הצביע על העלאות ריבית נוספות שיכולות  להיות לפנינו. החששות לגבי הותרת האינפלציה על כנה נותרה.

נאסד"ק היא בורסה אמריקאית למסחר בניירות ערך, בעיקר מניות והוקמה על ידי האגודה הלאומית לסוחרי ניירות ערך, במטרה לסחור במניות בצורה מחושבת וחכמה, כדי לא לגרום להפסדים.

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ירידות בנאסד"ק
    פרשן 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל כמובן ??בגלל הרפורמה המשפטית בישראל
    סגור
  • 2.
    33 אחוז עלייה בשנה האחרונה
    צופה תמים 08/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה התרסקות ואיזה נעליים, אין להאמין למילה שנכתבת היום. מדובר על עלייה מטאורית .
    סגור
  • 1.
    ?? (ל"ת)
    אבי 08/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור