השוק

גיל שוויד: "הלחץ של המשקיעים הוא לא להקים חברות בישראל"

יו"ר צ'ק פוינט גיל שווייד אומר היום כי הוא לא בטוח שהיה רושם היום את צ'ק פוינט בישראל. "יש אתגרים חדשים בישראל והמשקיעים הם אלה שלוחצים (לא לרשום חברות בישראל, נ"כ)
ניצן כהן |  4
גיל שוויד, מנכ"ל צ'ק פוינט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, shutterstock, Magma Images)
יו"ר צ'ק פוינט ואחד מיזמיי ההייטק המזוהים ביותר עם התעשייה הישראלית, גיל שווייד אומר היום (רביעי) בשיחה עם עיתונאים כי הוא לא בטוח שהיה רושם היום את צ'ק פוינט בישראל. שווייד הדגיש שלא תמיד יזמיי ההייטק הם אלה שלא רוצים לרשום את החברות בישראל אלא מדובר כרגע על לחץ של המשקיעים.
"אני רשמתי את צ'ק פוינט בישראל והובלתי את הקו הזה גם לפני שישראל הייתה מרכז ידוע לרישום חברות הייטק. אני לא יודע אם זה היה קורה היום. יש אתגרים חדשים והמשקיעים לוחצים (לא לרשום חברות חדשות בישראל, נ"כ) הרבה טוענים שהמומנטום השתנה" אמר שוויד.

בתגובה לדו"ח של מודי'ס מאתמול אמר שוויד שהדו"ח הזה צריך להדאיג. "הכלכלה הישראלית חשובה לנו מאוד ולכן המלצה שלילית על הכלכלה היא לא דבר טוב ואני מקווה שזה ישתנה". אמר שוויד.
השיחה של שווייד עם עיתונאים הייתה לרגל פרסום הדו"חות הכספיים של צ'ק פוינט לרבעון השני של השנה שעמדו בתחזיות המוקדמות. החברה סיימה את הרבעון עם הכנסות של 589 מיליון דולר שהם עלייה של 3% ביחס להכנסות ברבעון המקביל אשתקד. 
ההכנסות ממכירת רישיונות ומוצרים חדשים עלו ב-12% והסתכמו ב-117 מיליון דולר. הרווח התפעולי (GAAP) עלה ב-38% והסתכם ב-221 מיליון דולר והרווח הנקי (GAAP) הסתכם 1.7 דולר למניה כשבנטרול אירועים חד פעמיים (NON-GAAP) הסתכם הרווח ב-2 דולר למניה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    רק אל תספרו שהבורסה קפצה היום בשיא של השנים האחרונות! (ל"ת)
    גיא קולק 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אחרי ירידות של 5% ממוצע שבוע שעבר....
    משבר כלכלי ומלחמה 07/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו לפני משבר כלכלי ומלחמה...מזכיר לכם את תחילת שנות השמונים....וידיואים טלוויזיות? היום זה 10 אג אי העלאה בדלק במחיר של רבע מיליארד ש"ח לחודש
    סגור
  • 1.
    אין בעיה. שגם יפתחו אותן שם עם עובדים משם.
    מסביר פנים 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הם באמת חושבים שיחגגו על כל שהמדינה הזאת ייצרה בתרבות, הון אנושי וידע ויקחו את זה איתם סתם כך?
    סגור
  • 17% מס בקפריסין...אני בנקאי
    אתה לא מהתחום, נכון 07/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מלא עברו ויעברו לעבוד משם או שם
    סגור