השוק

דובי אמיתי על סגירת העסקים: "כשהמחאה מגיעה מלמטה זה עוצמתי"

יו"ר נשיאות המגזר העסקי דובי אמיתי הזהיר מפני המשך החקיקה ללא הסכמה רחבה בין הקואליציה לאופוזיציה, ואמר כי השבתת חלק מהעסקים הגיעה מלמטה ולא כהחלטה של המגזר
מערכת ice |  2
דובי אמיתי (צילום ארן דולב, פלאש 90/ אבשלום ששוני)

הקרב על חקיקת ביטול עילת הסבירות יגיע בשעות הצהריים לשיא כאשר בכנסת יצביעו על ביטולו, הבוקר החליטו חלק מהעסקים להשבית כמחאה על קידום החקיקה, אחד מדמויות המפתח במחאה נגד החקיקה הוא יו"ר נשיאות המגזר העסק דובי אמיתי שהתראיין הבוקר בתוכנית "שבע תשע" עם ניסים משעל וענת דוידוב ל-103FM.

"ההחלטה על עצירת הפעילות של המגזר העסקי הגיעה מכלל הגורמים" פתח אמיתי את דבריו והוסיף: "כשזה מגיע מלמטה זה עוצמתי, בכינוס שלנו אתמול ראיתי אנשים מודאגים מכך שאנחנו מאבדים את הצבא, חברים שלחמו איתי כותבים לי שביטלו את ההתנדבות שלהם, אני אמנם אמשיך להתנדב אבל העסק קורס לנו מול העיניים".
 


אמיתי התייחס לאפשרות של פשרה בין הקואליציה לאופוזיציה: "הבסיס להסכמות זה להביא את שני הצדדים להגיע ולדבר אחד מול השני בבית הנשיא, עד עכשיו זה לא קרה, אני מדבר עם הצדדים אבל הם צריכים להגיע למצב של לשבת בחדר אחד וביחד, ראש הממשלה אמר לי אני מוכן לקרוא אבל הם לא רוצים לבוא, למרות שהמצב לא מזהיר אני עדיין נשאר אופטימי".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    האם גם אמיתי לא יודע מאין צומחת המחאה ומה מטרת מייצריה
    מומי 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אמיתי, ממך ומשכמותך מצופה היה שתדעו ותודו מי המארגן המוביל והדוחף ללא לאות את המחאה ומה מטרתו. המחאה לא צומחת מלמטה. הרוב המכריע של המוחים הם תמימים שלא מצליחים להבין שהם בעצם שטופי מח המשרתים את הרעים המייצרים את על התהליך.
    סגור
  • 1.
    הזוי! המחאה לא מגיעה מלמטה אלא מקומץ מדושנים בחליפות
    זעם העם 07/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את המחאה מלמטה עוד תרגישו בעסקים שלכם. מבטיחים.
    סגור