השוק

באפט בורח מגייטס? מוציא את הכסף מהחברה שתירכש ע"י מיקרוסופט

ברקשייר האת'וויי של וורן באפט מדללת את החזקותיה בחברת הגיימינג אקטיוויז'ן, ככל שהסכם הרכישה ע"י מיקרוסופט קרוב יותר
מערכת ice |  1
מיקרוסופט (צילום Magma Images)
ברקשייר האת'ווי של וורן באפט מכרה חלק ניכר מהמניות שלה באקטיוויז'ן בליזארד (Activision Blizzard), ככל שעסקת הענק של רכישת החברה ע"י מיקרוסופט, מתקרבת.
הקונגלומרט של באפט חשף 1.9% ממניות אקטיוויז'ן, עם 14,658,121 מניות, כך עולה מקובץ 13G חדש שפורסם אתמול (שני) בערב. זאת בהשוואה ל-6.3% בסוף מרץ ו-6.7% בסוף 2022.
מניית אקטיוויז'ן זינקה ביותר מ-9% בשבוע שעבר בעקבות החדשות שבית המשפט דחה את עתירת וועדת הסחר הפדרלית לעצור את הרכישה של מיקרוסופט ב-68.7 מיליארד דולר של ענקית של משחקי הווידאו. המניה נסגרה ביום שני במחיר של 93.21 דולר ליחידה. בינואר 2022 הודיעה מיקרוסופט על כוונות לרכוש את אקטיוויז'ן תמורת 95 דולר למניה.

"האורקל של אומהה" חשף בעבר שאחד מהסגנים המשקיעים שלו, טד וושלר וטוד קומבס, נטל לראשונה נתח באקטיוויז'ן באוקטובר ובנובמבר 2021 בעלות ממוצעת של 77 דולר למניה.
אגדת ההשקעות בן ה-92 הוסיף מאז לאחזקה במשחק ארביטראז' של מיזוגים, כשהוא מהמרת שהרכישה המוצעת של מיקרוסופט של חברת משחקי הווידאו תיסגר. באפט חשף שהוא ושותפו העסקי הוותיק צ'רלי מאנגר התחילו לעשות עסקאות ארביטראז' למיזוג לפני חמישה עשורים.
בתטך כך, סוני חתמה על הסכם מחייב עם מיקרוסופט להשאיר את סדרת משחקי המחשב המצליחה Call of Duty זמינה עבור הפלייסטיישן שלה לאחר שהאחרונה תסיים את רכישתה המתוכננת של מפתחת המשחקים אקטיוויז'ן בליזארד
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    1
    JCfUZQsq 07/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    1
    סגור