השוק

לראשונה בישראל: פרויקט אגירת חום בהשקעת כ-2.2 מיליון שקל בדרך

תיגי סולאר קיבלה הזמנה מחברת עוף הגליל בע"מ לרכישת מערכת תעשייתית לייצור ואגירת חום באנרגיה מתחדשת המתאפיינת בהפחת פליטות וצמצום שריפת דלקים פוסיליים, בעסקה שמוערכת בכ-2.2 מיליון שקל
מערכת ice | 
אנרגיה מתחדשת (צילום pixbay pexels edit ice)
תיגי סולאר הודיעה היום (ראשון) כי ביום חמישי (6 ביולי 2023) היא קיבלה הזמנה מחברת עוף הגליל בע"מ לרכישת מערכת תעשייתית לייצור ואגירת חום באנרגיה מתחדשת המתאפיינת בהפחת פליטות וצמצום שריפת דלקים פוסיליים. המערכת כוללת הפקת אנרגיה לחימום מים באמצעות משאבת חום ייחודית גדולה בהספק של כ-720 קוו"ט, ניצול חום שיורי, אגירה חכמה ובקרה עם שירותים בענן. 
בתמורה לאספקת המערכת והתקנתה תשלם עוף הגליל לחברה סך כולל של כ-2.2 מיליון ש"ח (צמוד לשער החליפין של האירו), בתוספת מע"מ, שתשלומו יתפרס על תקופת אספקת המערכת. המערכת תסופק במהלך תקופה של כ-8 חודשים.
צביקה קליר, מנכ"ל תיגי, מוסר כי "הזמנה זו היא תפנית חיובית ומשמעותית בהתפתחותה של החברה לתחום של ייצור ואגירת חום מעבר לפעילות השוטפת שלה בתחום ייצור אנרגיה סולארית תרמית. העולם המערבי מתקדם במהירות לתחום של ייצור ואגירה של אנרגיה תרמית שאינו מבוסס על שריפת דלקים פוסיליים. לתיגי יש יתרון רב בכך שמדובר בשילוב של מגוון טכנולוגיות חדשות שאינן מיושמות עדיין באופן נרחב, ואנחנו יודעים לספק את כל הפתרון. גם הפוטנציאל הבינלאומי הוא גדול ביותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה