השוק

בשורה לעובדי פז: זו החברה שנבחרה לנהל את מערך ההסעדה

חברת Sodexo On Site תנהל את מערך ההסעדה של חטיבת הזיקוק בחברת פז ושל ענקית הרכיבים האלקטרוניים VISHAY
מערכת ice | 
סודקסו (צילום סודקסו)
חברת Sodexo On Site ממשיכה לצמוח ומדווחת היום (שני) על זכייה בשני מכרזי הסעדה נוספים. החברה תנהל את מערך ההסעדה של חטיבת הזיקוק בחברת פז ושל ענקית הרכיבים האלקטרוניים VISHAY.
הזכייה של חברת סודקסו בשני מכרזים אלו, מעידה על הוורסטיליות של החברה, אשר יודעת לתת מענה רחב בסגמנטי מטבח מגוונים, ולהעניק מענה לכל סועד בהתאם לצרכים ולאופי הפעילות של כל חברה וחברה ניהול מערך ההסעדה של חטיבת הזיקוק בחברת פז יכלול תפעול מתחם ההסעדה הכולל מטבח וחדר אוכל, בו תוגש ארוחת צהרים בשרית וחלבית, לכ-300 עובדי החברה.
 
בחברת וישיי איטנרטכנולוג'י, ניהול מערך ההסעדה יכלול הפעלת מטבח וחדר אוכל בו תגיש Sodexo 4 ארוחות ביום: בוקר, צהרים, ערב ולילה לכ-700 עובדי החברה. בנוסף, תעמוד לנוחיותם של העובדים קפיטריה וחנות נוחות שתופעל ע"י Sodexo.
אודי בן שימול, מנכ"ל Sodexo On Site: "שמח שאנו ממשיכים לשעוט קדימה ולהתרחב בצורה משמעותית עם זכייה בשני מכרזים משמעותיים. אנו גאים על הבחירה ומודים לפז ווישיי על האמון. Sodexo הינה בעלת ניסיון רב ועשיר בניהול והפעלה של מערכי הסעדה בארגונים, תוך שימת דגש מתמדת על חווית סועד איכותית, חדשנות ומצוינות תפעולית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה