השוק

רמי לוי בדרך לעסקת ענק: ירכוש את חברת התעופה הבינלאומית?

התקדמות משמעותית בין חברת התעופה ישראייר שבבעלותו של רמי לוי, לבין חברת התעופה הצ'כית Smartwings, אחרי שישראייר דיווחה על כך שקיבלה ארכה להשלמת העסקה עד ה-3 ביולי, לרבות הפקדת פיקדון בגובה 500 אלף אירו
מערכת ice | 
רמי לוי וישראייר (צילום shutterstock, יחצ)
לפני מספר חודשים, ישראייר, חברת התעופה שבבעלותו של איש העסקים רמי לוי, הגישה הצעה לרכוש את חברת התעופה הצ'כית S.A Smartwing, בתמורה לסכום של כ-8 מיליון אירו. מאז, נודע על התקדמות משמעותית בחודש שעבר בעסקה, שכן ישראייר קיבלה "אינדיקציה חיובית" מבעלי מניות Smartwings לגבי התקדמות בעסקה לרכישת השליטה בחברה.
היום (שלישי) ישראייר הוציאה מכתב לבורסה לניירות ערך בתל אביב, שמבשר על התקדמות נוספת בדרך להשתלטות של החברה על חברת התעופה הצ'כית. במכתב של ישראייר נכתב: ישראייר מתכבדת לדווח כי לאור ההתקדמות במשא ומתן עם חברת סמארטווינגס, ניתנה לחברת ישראייר ארכה להשלמת המשא ומתן על מתווה העסקה, לרבות הפקדת פיקדון בגובה 500 אלף אירו עד ליום ה-3 ביולי 2023".
שווי עסקה המשתקף מההצעה הינו בסך של 44 מיליון אירו, הכוללת, בין היתר, את יתרת הלוואות הבעלים לפירעון עתידי, בסך של כ-24 מיליון אירו אשר מיוחסים לחברת s.a, Group Unimex ,שהינה מבעלי המניות הנוכחיים ב-Smartwings. ההצעה המחייבת מאפשרת לחברת הבת של ישראייר למכור חלק ממניות Smartwings ואף להכניס שותף נוסף ככל ותוכרז חברת הבת כזוכה הסופית. בהתאם, חברת הבת פועלת לטובת שיתוף פעולה אסטרטגי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה