השוק

רמי לוי בעסקת ענק: בדרך לרכוש את חברת התעופה הבינלאומית?

התקדמות משמעותית בנוגע לרכישת חברת התעופה הצ'כית S.A Smartwing על ידי ישראייר שבבעלותו של רמי לוי, החברה דיווחה על אינדיקציה חיובית מבעלי מניות Smartwings לגבי התקדמות בעסקה לרכישת השליטה בחברה
מערכת ice |  4
רמי לוי (צילום shutterstock, יחצ, פלאש 90/ משה שי)
לפני מספר חודשים, ישראייר, חברת התעופה שבבעלותו של איש העסקים רמי לוי, הגישה הצעה לרכוש את חברת התעופה הצ'כית S.A Smartwing, בתמורה לסכום של כ-8 מיליון אירו. היום (שלישי) ישראייר הודיעה על התקדמות משמעותית בעסקה.
על פי הדיווח, כי בהמשך להצעה של ישראייר והמו"מ מול חברת התעופה הצ'כית אל מול בעלי המניות, עתה קיבלה ישראייר "אינדיקציה חיובית" מבעלי מניות Smartwings לגבי התקדמות בעסקה לרכישת השליטה בחברה.
 למרות זאת, נכתב כי אין זה אומר שהעסקה תצא לפועל בוודאות, אך בהחלט מדובר על התקדמות משמעותית: "החברה תדגיש כי נכון לדוח מיידי זה, אין בידי החברה ו/או חברת הבת את האפשרות להעריך את סיכויי הצלחת חברת הבת בעסקה לרכישת השליטה בחברת Smartwings".
שווי עסקה המשתקף מההצעה הינו בסך של 44 מיליון אירו, הכוללת, בין היתר, את יתרת הלוואות הבעלים לפירעון עתידי, בסך של כ-24 מיליון אירו אשר מיוחסים לחברת s.a, Group Unimex ,שהינה מבעלי המניות הנוכחיים ב-Smartwings. ההצעה המחייבת מאפשרת לחברת הבת של ישראייר למכור חלק ממניות Smartwings ואף להכניס שותף נוסף ככל ותוכרז חברת הבת כזוכה הסופית. בהתאם, חברת הבת פועלת לטובת שיתוף פעולה אסטרטגי.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חדשות! רמי לוי יעשה רוטציה עם פוטין! (ל"ת)
    סולזניצין 05/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    המרוקאי הזה בסוף יפשוט רגל. (ל"ת)
    ישראלי 05/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • הוא כורדי (ל"ת)
    היא לא מרוקאי 05/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • קשקש
    אורן 05/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המרוקאי הזה לא מרוקאי.והוא לא יפשוט רגל.המרוקאי הזה גורדי. והקבה" איתו.
    סגור