השוק

הסטארט-אפ הישראלי ג'ונקו בצרות: חשד לזיוף לקוחות והכנסות

דירקטוריון חברת ג'ונקו הישראלית חושד שמקימת החברה והמנכ"לית, עילית רז, זייפה מידע רב על החברה, דוגמת היקף לקוחות והכנסות. רז בחרה לעזוב את תפקידה והדירקטוריון מנסה להציל את הספינה
מערכת ice | 
בחודש ספטמבר האחרון דיווחנו כי הסטארט-אפ ג'ונקו גייס 25 מיליון דולר בסבב גיוס B, אך נדמה שלקח פחות משנה כדי שכל האופטימיות הזו תתפורר. על פי דיווח של N12 טק, דירקטוריון החברה חושד כרגע שמקימת החברה והמנכ"לית, עילית רז, זייפה מידע רב על החברה, דוגמת היקף לקוחות והכנסות.
לאחרונה דווקא החברה ניסתה לגייס כספים נוספים ואפילו עובדים, אך בדירקטוריון חשדו בו בזמן בכך שרז לא מוסרת את כל המידע הדרוש, למשל, היא לא מסרה לדירקטוריון דוחות סטנדרטיים ולא מסרה תשובות ישירות לשאלות שהתבקשה לענות עליהן. לאחר זמן מה היא עומתה עם הבעיות הללו והודתה בשיחה זו כי חלק מהלקוחות לא קיימים. לאחר שעומתה עם כך והודתה היא בחרה לעזוב את החברה.
הדירקטוריון מסר: "לאחרונה נודע לחברה על הצהרות מוטעות בדיווח הכספי של החברה. באופן ספציפי, מועצת המנהלים ושאר נושאי המשרה בחברה איבדו אמון ביכולתה של המנכ"לית לעמוד בדרישות חוזרות לפיתוח ולתמוך בפונקציה פיננסית פנימית כחלק מהבשלת החברה ועסקיה". לצד זאת, הדירקטוריון מנסה להבין אם ניתן להציל את החברה היות שכן קיים כסך ממשי בקופת העסק וגם לקוחות אמיתיים.
נזכיר כי החברה הוקמה ב-2016 על ידי רז ושני שותפים נוספים. אחרי שהקונספט הראשוני של העסק לא צלח (זיהוי אפליה בארגונים) הם עזבו ורז הסבה את השירות לזה שמקדם העסקה של עובדים מאוכלוסיות פחות מיוצגות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה