השוק

פרויקט הענק של חברת האנרגיה הישראלית יוצא לדרך

אורמת טכנולוגיות מדווחת היום על הפעלה מסחרית מוצלחת של 2 מתקני אגירה עם הספק מצרפי של 43 מגה-וואט/ 43 מגה-וואט שעה
מערכת ice | 
דורון בלשר, מנכ"ל אורמת (צילום ניר סלקמן, shutterstock)
אורמת טכנולוגיות מדווחת היום על הפעלה מסחרית מוצלחת של 2 מתקני אגירה עם הספק מצרפי של 43 מגה-וואט/ 43 מגה-וואט שעה. מתחילת השנה אורמת החלה הפעלה של שמונה מתקנים במגזר החשמל ואגירת החשמל ועמדה ביעדי הצמיחה שלה למחצית הראשונה של 2023.
שני מתקני האגירה החדשים הינם חלק מ-4 מתקנים עם הספק מצרפי של 62 מגה-וואט/62 מגה-וואט אשר תוכננו למחצית הראשונה של 2023.
 
הנכסים שהושלמו כוללים:
  • פרויקט Upton, מערכת אגירה בסוללות בהיקף של 23 מגה-וואט/23 מגה-וואט שעה (Battery Energy Storage System - BESS) הממוקם בטקסס ויספק אנרגיה ושירותים נלווים ל-Electricity Reliability Council of Texas (ERCOT) ויתמוך ברשת החשמל בזמנים של מחסור.
  • הפרויקט Andover  הממוקמם בניו ג'רזי עם הספק של 20 מגה-וואט אשר יספק שירותים ל-PJM.
  • הפרויקטים שהופעלו לאחרונה Howell הממוקם בניו ג'רזי, ו-Bowling Green באוהיו עם הספקים של 7 מגה-וואט ו-12 מגה-וואט, בהתאמה, אשר יספקו שירותים ל-PJM. 

דורון בלשר, מנכ"ל החברה: "אנו שמחים להודיע על התחלת הפעילות של שני מתקני האגירה בסוללות. הישג זה מדגיש את המחויבות שלנו להרחבת תיק נכסי האגירה שלנו בשווקי מפתח בארה"ב. אורמת הקימה בהצלחה מספר רב של פרויקטים מורכבים, תוך שהיא מתגברת על אתגרים בשרשרת האספקה והשיגה את יעדי הצמיחה שלה למחצית הראשונה של 2023 מה שמעיד על היכולות התפעוליות שלנו.
מתחילת השנה, אורמת השיגה את כל יעדי הצמיחה של מגזר החשמל והשלימה בהצלחה את ההקמה או שדרוג של 4 תחנות הכוללות את תחנת הכוח הגיאותרמית North Valley עם הספק של 25 מגה-וואט, מתקן Brady Solar עם הספק של 6 מגה-וואט, החזרתו לפעילות של Heber 1 והשלמת השדרוג של 6 מגה-וואט לתחנת הכוח Dixie Valley. השלמתם המוצלחת של פרויקטים הנה בהתאם ליעד החברה להרחבת הפורטפוליו שלה ומהווה תוספת כוללת של 99 מגה-וואט בשני הסגמנטים מתחילת השנה לסך של 1,257 מגה-וואט.
אורמת צפויה להנות מהיתרונות הכלכליים של נכסי אגירה אשר זכאים בפעם הראשונה לזיכוי מס השקעות (ITC). זכאות זו מאפשרת לנו לקבל כ - 30% מערך הנכס בזיכויי מס, מהלך אשר מפחית את צרכי ההון שלנו ומגדיל את הרווחים השוטפים. אנו ממשיכים במימוש יעדי הצמיחה שלנו במגזר האגירה כאשר בכוונתנו להפעיל השנה שני מתקנים נוספים תוך המשך התקדמות לקראת היעד שלנו להשיג קיבולת של בין 500 ל-530 מגה-וואט ומעל 1 ג'יגה-וואט-שעה עד סוף 2025. יעדים אלו תומכים בגידול נוסף בהכנסות וב- EBITDA."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה