השוק
באבלס השלימה את רכישת קבוצת וונדום תמורת מיליוני שקלים
חברת באבלס תרכוש 51% מוונדום ומריימיל 49%, התמורה שתשולם במסגרת הרכישה כוללת תשלום מזומן בסך של 2.54 מיליון שקל, וכן תשלומים נוספים שיכולים להגיע לסך נוסף של כ-2 מיליון שקל
חברת באבלס, המוכרת כיבואנית מובילה של מותגי פרימיום לילדים ובעלת פלטפורמה טכנולוגית למכירה ב-E-commerce לכלל הקהלים, מודיעה היום (שני) כי קיבלה אישור את בית משפט להשלמת רכישת קבוצת ״VENDOME״, קבוצת אופנה ותיקה בשוק הישראלי ששימשה כיבואנית של מותגי פרימיום למבוגרים כגוןKARL LAGERFELD , Moschino ו-Max Mara. עסקה זו מגיעה לאחר שלפני כשבועיים הודיעה באבלס על התרחבות לתחום הנשים במסגרת חתימת הסכם זיכיון בלעדי עם המותגים Vino Roberto - ו-W-jeans.
במסגרת ההסכם, באבלס צירפה לרכישה את חברת רימייל כך שבאבלס תרכוש 51% מוונדום וריימיל 49%. התמורה שתשולם במסגרת הרכישה כוללת תשלום מזומן בסך של 2.54 מיליון שקל, וכן תשלומים נוספים שיכולים להגיע לסך נוסף של כ-2 מיליון שקל, כחלק מזכויות נוספות במותגים לתקופות נוספות והתאמות נוספות בין היתר כנגזרת מגביה מלקוחות. כזכור, באבלס ניהלה משא ומתן עם ונדום אשר לא הבשיל בשל תנאים כלכליים אך לבסוף השלימה את הרכישה כאמור מהנאמן שמונה לונדום במסגרת הסדר שערכה ונדום.
באבלס שהונפקה בשנת 2022 בבורסה בתל אביב, יבואנית המובילה של מותגי פרימדיום לילדים, בעלת פלטפורמה טכנולוגית וכלים דיגיטליים לשיווק מקוון של מותגי פרמיום לילדים וכן למבוגרים. במסגרת פעילות הילדים באבלס הינה יבואן רשמי של מותגים כגון:HUGO BOSS, KENZO, REPLAY, Timberland, וכן בעלת רשת של 17 חנויות פיזיות במודל זכיינות וכ-80 נקודות מכירה בסיטונאות.
בשבוע האחרון החברה על התרחבות גם לשוק הנשים במסגרת הסכם זיכיון שנחתם עם המותגים Vino Roberto - ו W-jeans. בנוסף לפעילותה הקמעונאית והסיטונאית במותגי פרמיום בינלאומיים לילדים, לבאבלס מגזר פעילות נוסף תחת השם "Brand New Commerce" ולפיו היא מתקשרת בהסכמי שותפויות עם בעלי זכויות במותגי פרמיום במגוון תחומים ולכלל הקהלים להקמת שותפות ייעודית לביצוע פעילות מקוונת של המותג באופן שבאבלס הופכת להיות שותפה מלאה במותג. מזה שנתיים עובדת VENDOME עם באבלס בשותפות באתר ה- E-commerce. שותפות זו הכשירה את הקרקע לרכישה הנוכחית.
עוד ב-
לאחרונה השיקה באבאלס את אתר A- List אתר אינטרנט שמוכר את כל מותגי הקבוצה כ-market place ייחודי כולל פיתוח של אופטימיזציה וסנכרון מערכות המלאים של כלל הקבוצה ושותפיה וכלים טכנולוגים מתקדמים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.חיים נחום עושה שם את כל העבודה מאחורי הקלעים בסגירת דילמבין 06/2023/26הגב לתגובה זו0 0ברגע שהוא יחתוך העסק יקרוס. אזהרה.סגור