השוק

באבלס רכשה 51% מקבוצת VENDOME תמורת כ-6 מיליון שקל

נכנסת לשוק מותגי הפרימיום למבוגרים. חברת באבלס הודיעה כי רכשה 51% מקבוצת VENDOME תמורת כ-6 מיליון שקל
מערכת ice | 
איתן פולק (צילום יקיר פולק)
חברת באבלס רוכשת 51% מקבוצת "VENDOME" תמורת כ-6 מיליון שקל ובנוסף תיקח על עצמה את הערבות על חוב בנקאי בסך של כ-20 מיליון שקל לטובת מימון ההון החוזר של ונדום. במסגרת העסקה, ימונה איתן פולק לכהן כמנכ"ל VENDOME תחת השליטה של חברת באבלס.
זהו הצעד הראשון של באבלס, יבואנית מותגי הילדים המובילה בישראל, לכיוון שוק מותגי הפרימיום למבוגרים. חברת ונדום מייבאת לישראל את המותגים KARL LAGERFELD, Moschino ו-Max Mara. לבאבלס הנה בעלת רשת של 17 חנויות פיזיות במודל זכיינות וכ-80 נקודות מכירה בסיטונאות ולאחרונה השלימה גיוס של כ-10.5 מיליון שקל בבורסה בת"א.

"העסקה היא אבן דרך משמעותית בהתפתחות החברה", אמר יודי לזר, מנכ"ל באבלס. "השילוב של הניסיון והמוניטין של VENDOME ומשפחת פולק, יחד עם הפלטפורמה הטכנולוגית שלנו שהוכיחה את עצמה בשוק מותגי הפרימיום לילדים תסיע לנו לפרוץ בעוצמה גם לשוק מותגי הפרימיום למבוגרים ולהפוך לשחקני מפתח גם בשוק הזה".
מיכל ואני רואים הזדמנות גדולה בשילוב של קבוצה עם ידע וניסיון אורכי שנים לחברת באבלס", אמר איתן פולק מנכ"ל ובעלים של ונדום. "חברת באבלס מייצגת חדשנות בתחום הקמעונאות הסיטונאות והטכנולוגיה אשר הביאה לשוק מודלים חדשניים בתחום וה- E-commerce. כולי אמונה שביחד נדע להביא בשורה חדשה לשוק הפרימיום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה