השוק

שיכון ובינוי מוכרת קרקע בחיפה ברווח של 44 מיליון שקל

שיכון ובינוי מוכרת קרקע בחיפה בפרויקט גבעת זמר שמיועדת לבניית 69 יחידות דיור; העסקה תניב לחברה תזרים מזומנים של 60 מיליון שקל והיא תרשום רווח הון של 44 מיליון שקל
ניצן כהן | 
נתי סיידוף (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
שיכון ובינוי מממשת נכסים. החברה מוכרת קרקע בחיפה בתמורה ל-60.1 מיליון שקל. הקרקע נמצאת בפרויקט גבעת זמר, תניב לשיכון ובינוי רווח הון של 44 מיליון שקל שירשמו בדוחות השנתיים שלה. שיכון ובינוי קיבלה מקדמה של 10 מיליון שקל והעסקה אמורה להיסגר עד לסוף השנה. על הקרקע ניתן לבנות היום 69 יחידות דיור.
שיכון ובינוי שבשליטת איש העסקים נתי סיידוף נמצאת בתקופה לא טובה. לא מזמן פרסמה החברה אזהרת רווח קשה במסגרתה בעקבות פתיחת שוק המט"ח למסחר בחופשי בניגריה היא תאבד מצב העבודות שלה. החברה תרשום הפסדים של 82 מיליון שקל ברבעון השני של השנה בשל השינויים בשער החליפין של המטבע הניגרי מול הדולר.
נזכיר כי שיכון ובינוי תסבול במהלך הרבעון השני של השנה גם ממחיקה של 142 מיליון שקל מההון העצמי שלה בשל שינויי שער החליפין של המטבע הניגרי מול הדולר האמריקאי.
מניית שיכון ובינוי איבדה ב-12 החודשים האחרונים למעלה מ-45% מערכה והחברה נסחרת כיום לפי שווי שוק של 3.8 מיליארד שקל זאת בעוד הונה העצמי הסתכם בסוף הרבעון הראשון של השנה ב-4.2 מיליארד שקל. שיכון ובינוי סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם תזרים מזומנים שלילי מפעילות שוטפת של 766 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה