השוק

בשורה להייטק הישראלי: ג'יי פי מורגן מרחיב פעילות בישראל

בשורה גדולה לחברות ההיי-טק בישראל: ג'יי פי מורגן, מהבנקים הגדולים בעולם, מרחיב את פעילותו במדינת ישראל במיוחד עבור חברות ההיי-טק במדינה
מערכת ice |  1
ג'יי.פי. מורגן (צילום shutterstock)
אחד הבנקים הגדולים ביותר בעולם, ג'יי פי מורגן, מרחיב את פעילותו במדינת ישראל ובפעם הראשונה נכנס לבנקאות מסחרית עבור חברות היי-טק במדינה. לצורך כך, בבנק הספיקו לגייס כבר עשרה בנקאים, אותם תוביל דריה פוקס, לשעבר ראש פיתוח תאגידי ב-WIX, כך מדווח ב'כלכליסט'. 
פוקס, שעבדה בעבר בג'יי פי מורגן, כאמור תוביל את פעילות הבנק, שעד היום פעל בעיקר בתחומי בנקאות השקעות, בנקאות פרטית וניהול עושר, בניהולו של רואי נבון. המשרד הראשון של הבנק בישראל נפתח כבר בשנת 2000. 

הפעילות החדשה של הבנק שמוקמת בישראל היא חלק מחטיבת בנקאות החדשנות של הבנק הענק. מטרת הפעילות החדשה היא טיפול בחברות בצמיחה, במייסדי חברות ובקהילת ההון סיכון. 
על פי הפרסום, ג'יי פי מורגן יתמקד בעיקר בחברות היי-טק הנמצאות בשלבים מתקדמים ותספק שירותים דוגמת ליווי גיוסי הון, פתרונות נזילות וניהול תשלומים. בנוסף, בבנק צפויים להציע ייעוץ אסטרטגי לקרנות הון סיכון וחברות הפורטפוליו שלהן. 
כזכור, רק לאחרונה רכש ג'יי פי מורגן את אחד מהבנקים שקרסו לאחרונה, First Republic Bank והגדילה את הנוכחות שלה בסיליקון ואלי ובמגזר הטכנולוגיה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אבל הרפורמה וכאלה... אה זה לא באמת משנה?!
    זד 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחח... שוב המציאות מעיפה כאפה עם הצד המעליב לשמאל...
    סגור