קריירה ולימודים

למרות התחזיות לרווחי ענק: ג'יי פי מורגן מפטרים 500 עובדים

רק לפני מספר ימים בבנק ג'יי פי מורגן פרסמו כי תחזית רווח הריבית הנקי שלהם יעבור את רף שלושה מיליארד הדולר וכעת בבנק מפטרים 500 עובדים. למרות זאת, בבנק מסבירים כי מדובר בהתייעלות בלבד
מערכת ice | 
פיטורים (צילום יחצ)
בנק ג'יי פי מורגן צ'ייס יפטר השבוע כ-500 עובדים, כך אישר דובר הבנק ל-CNN אתמול (שישי). הפיטורים יתרחשו ברחבי הבנק, אך יתמקדו בעיקר במחלקות הטכנולוגיה והתפעול, כך פורסם.
דובר ג'יי פי מורגן אמר שהבנק בוחן באופן קבוע את צרכיו העסקיים והלקוחות וממשיך לגייס עובדים במחלקות אחרות. לבנק עצמו יש יותר מ-13,000 משרות פנויות וכמעט 300,000 עובדים.

החדשות מגיעות יום בלבד לאחר שהבנק הודיע ל-1,000 עובדי First Republic Bank כי לא תהיה להם יותר עבודה. ג'יי פי מורגן רכש את רוב המניות בבנק בתחילת החודש לאחר שהבנק האזורי שבסיסו בסן פרנסיסקו נתפס על ידי המדינה.
רק לפני מספר ימים בבנק הציגו בבנק כי רווח הריבית הנקי שלהם יעלה השנה ב-3 מיליארד דולר וזאת בזכות רכישתו של פירסט רפבליק בנק. כמו כן, בג'יי פי מורגן פרסמו כי הם צופים גידול בהוצאות בטווח נמוך עד בינוני, וקבעו מחדש את היעד של 17% לתשואה על ההון העצמי המוחשי – מדד מרכזי שמודד עד כמה הבנק משתמש בכסף של בעלי המניות כדי לייצר רווח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה