השוק

צחי אבו פוצץ את העסקה: השקעת המיליונים מתבטלת

לאחר שהקפיץ את מניית חברת האשראי החוץ בנקאי, בול מסחר ב-30%, כמעט חודשיים אחרי ההסערה המו"מ בין צחי אבו לחברה לא הבשילו לכדי חתימה, ורכישת שליש מהחברה תמורת 30 מיליון שקל לא תצא לפועל
מערכת ice |  2
צחי אבו (צילום יחצ, פלאש 90/ נתי שוחט)
לפני כחודשיים, דיווחנו כי איש העסקים צחי אבו מסתער על תחום חדש: האשראי החוץ בנקאי, דרך רכישת 33% מחברת בול מסחר בתמורה ל-30 מיליון שקל. על פי הדיווח אז, אבו נכנס לתהליך של בדיקות נאותות בחברה שתהיה פעילות משלימה לפעילות הנדל"ן העניפה שלו
במסגרת ההסכם, צחי אבו היה אמור לרכוש 33% ממניות בעל השליטה רונן בכור בתמורה ל-30 מיליון שקל, והמו"מ קיבל בלעדיות עד מחצית חודש יוני. עצם הכניסה למו"מ הקפיצה את המניה של חברת האשראי החוץ בנקאי ב-30%. לאחר התקדמות המו"מ שנמשך בלא הודעת רכישה, המניה החלה לרדת. 

נכון להיום מבנה הבעלות בחברה כולל את בכור רונן שמחזיק בכמעט 70% ממנה והיתר מוחזק בידי הציבור. 

מניית בול מסחר והשקעות. צילום מסך גוגל
עתה, לאחר הסערה, בחברת בול הודיעו כי המו"מ לא הבשיל לכדי עסקה. לאחר מזכר הבנות שהחל באפריל, ולמרות שתקופת הבלעדיות הוארכה, המו"מ הגיע לסיומו: "המשא ומתן שניהלו הצדדים לא הבשיל לכדי התקשרות בהסכם המפורט ", נכתב.
חברת בול סיימה את הרבעון הרביעי של 2022 עם הכנסות של 15 מיליון שקל ורווח נקי של 3.3 מיליון שקל. היקף המאזן של החברה עמד על כמעט 400 מיליון שקל כשההון העצמי שלה מהווה 87 מיליון שקל מתוך המאזן. נכון לדיווחים עם אבו, החברה נסחרה בבורסה לפי שווי של 85 מיליון שקל וזאת לאחר שהמניה צללה בכמעט 40% מתחילת השנה. לפני כחודשיים ירד דירוג האשראי של החברה, על ידי מידרוג, מ-Baa2 ל-Baa3.
איש העסקים לא מפסיק לחפש תחומי עניין חדשים, ורק לאחרונה דווח בחדשות מקומיות בעיר אשדוד, על רצונו של הקבלן העשיר להושיב את ברק סרי על כסא ראש עיריית אשדוד כמועמד מטעמו.  על פי הדיווח של "חדשות אשדוד", איש העסקים מנהל את העניינים מאחורי הקלעים וגייס עבור סרי את ראשי המטה, משרד היח"צ וכל מה שצריך כדי להחל פעילות לבחירות המקומיות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא שאני משקיע
    ציקו 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל זה בהחלט סוג של הרצת מניה, גזרו קפון על המשקיעים הקטנים
    סגור
  • 1.
    שיתחיל לבנות את פרוייקט רותם
    הריסון 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יותר מעשר שנים ממתינים לבשורה אבו תתחיל לקדוח
    סגור