השוק

למרות העלייה בהוצאות המימון, דו"ח חזק לארי של צחי אבו

ארי נדל"ן של איש העסקים צחי אבו סיימה את הרבעון הראשון עם רווח נקי של 5 מיליון שקל; הוצאות המימון של החברה גדלו אומנם אבל אבו הצליח להגדיל את ההכנסות משכר דירה מה שהביא את החברה להכפיל את הרווח התפעולי
ניצן כהן | 
צחי אבו (צילום יחצ, פלאש 90/ נתי שוחט)
אחת החברות המעניינות בבורסה היא ארי נדל"ן שעברה גלגולים רבים בעשור האחרון. בעל השליטה האחרון בחברה, איש העסקים צחי אבו, נכנס לרדאר של המשקיעים בשוק ההון באמצעות ארי נדל"ן. צחי אבו עד לשנתיים האחרונות "טס מתחת הרדאר" וזה אומר שהמוניטין שצבר בשוק הנדל"ן היה בחברות פרטיות עד לרכישת ארי נדל"ן וכעת המוניטין שלו עומד למבחן של המשקיעים בשוק ההון.
דו"חות הרבעון הראשון של השנה עומדים באופן עקרוני ברף הציפיות הגבוה מאבו ומכאן כבר הדברים הופכים לפשוטים יותר. אם כן, נכון לרבעון ראשון של 2023 ה-NOI של ארי נדל"ן גדל בכ-63% ביחס לרבעון המקביל בשנה שעברה ועומד כעת על 18 מיליון שקל.  

ה-FFO ברבעון הראשון לשנת 2023 צמח בכ-50% ביחס לרבעון ראשון אשתקד ועומד כעת על כ-12 מיליון שקלים, כאשר הרווח התפעולי הוכפל בהשוואה לרבעון המקביל והסתכם ב-16.5 מיליון שקלים בהשוואה ל- 7.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
ההון העצמי של החברה מסתכם ב-800 מיליון שקל כשיחס המינוף שלה עומד על 47% בלבד, וזה אומר שלחברה יש יכולת להמשיך לבצע רכישות בתקופה שצצות בה הזדמנויות מעניינות וזאת מבלי להביא את בעלי המניות "להכניס יד לכיס".
ברבעון הראשון, זכתה הקבוצה במכרז של רשות המקרקעין למסחר ותעסוקה בפארק לכיש אשדוד, בשטח של כ-7,988 מ"ר במחיר של כ-6.63 מיליון שקל, בתוספת הוצאות פיתוח של כ-37.5 מיליון שקל. כמו כן, חתמה החברה הסכם שכירות עם חברת ג׳מבו ריטייל יוון בע״מ במתחם הסטאר סנטר אשדוד. 
צחי אבו אמר עם פרסום הדוחות של ארי כי: ״תוצאות הרבעון הראשון משקפות את הצלחתם של המהלכים שביצענו בשנה האחרונה שהובילו את ארי נדלן להישגים מרשימים. אני מאמין ובטוח שנמשיך לעשות זאת גם ברבעונים הבאים״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה