השוק

חברת Upstep שברה שיא של גיוס ההמונים בישראל: זה הסכום שגויס

החברה גייסה עד כה 5.5 מיליון שקל. זהו השלב הראשון של גיוס ההמונים, בימים הקרובים יחל השלב השני של גיוס המונים של עוד 5 מיליון שקל. סה"כ סכום הגיוס יעמוד על 11 מיליון שקל
מערכת ice | 
בכירי UPSTEP (צילום יחצ)
חברת הסטארט – אפ "Upstep" מציינת ב-5 חודשים הראשונים של שנת 2023 גידול של 41% בהכנסות וגידול של 141% ברווחיות לעומת התקופה המקבילה אשתקד – היקף המכירות של החברה עד כה בארה"ב הינו כ-150,000 זוגות מדרסים מותאמים אישית. כמו כן, בתקופה זו חל גידול של 64% בהזמנות וגידול ב-ROI 47% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
בנוסף, Upstep שברה שיא בשלב הראשון של גיוס ההמונים בישראל. החברה גייסה עד כה 5.5 מיליון שקל. זהו השלב הראשון של גיוס ההמונים, בימים הקרובים יחל השלב השני של גיוס המונים של עוד 5 מיליון שקל. סה"כ סכום הגיוס יעמוד על 11 מיליון שקל.
לימור כץ, מנכ"לית חברת Upstep: "מטרת הגיוס להמשך צמיחה תוך שילוב תהליך אופטומיזציה, גיוס כוח אדם מקצועי, שיפור מתמיד של מערך ה-PPC והקמת מערך ייצור המתקדם ביותר בעולם בתעשיית המדרסים. אנחנו כבר היום מובילים את שוק ארצות הברית בתחום המדרסים המותאמים אישית, באופן משמעותי מכל חברה אחרת, ומתכוונים לחזק ולהרחיב את האחיזה שלנו בשוק זה ובהמשך בשווקים נוספים בעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה