השוק

צעד קדימה: Upstep מסיימת את 2022 עם הכנסות שיא

החצי השני של שנת 2022 האיר פנים לחברת Upstep. שיא מכירות של כ-6.5 מיליון דולר ממצבים את מיקומה בראש החברות המובילות בתחום תכנון, יצור ושיווק מדרסים מותאמים באופן אישי בארה"ב
מערכת ice | 
לימור כץ (צילום מורג ביטן)
חברת Upstep מסכמת את המחצית השנייה של שנת 2022 עם שיא מכירות של כ-6.5 מיליון דולר. מדובר בגידול של 40% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. מדובר בצעד נוסף בהתפתחות החברה שהפכה בשנת 2021 לחברה המובילה בארה"ב בתחום תכנון, ייצור ושיווק מדרסים המותאמים אישי.
החברה משיקה בימים אלו מערכת טכנולוגית פורצת דרך, הראשונה מסוג בעולם, על בסיס machine learning מתוך מטרה שתייעל ותקצר את זמן תכנון המדרסים המותאמים אישי בכ-50% עד 70%.

בנוסף, Upstep נמצאת בימים אלו בתהליך גיוס המונים בגובה של כ-10 מיליון שקל. מטרת הגיוס היא המשך הצמיחה תוך שילוב תהליך אופטימיזציה, גיוס כוס אדם מקצועי, שיפור מתמיד של מערך ה-PPC והקמת מערך ייצור המתקדם ביותר בעולם.
החברה מובילה כיום את השוק האמריקאי בתחום המדרסים המותאמים אישי, בפער משאר החברות, ואף מתכוונים לחזק ולהרחיב את האחיזה בשוק האמריקאי מתוך מטרה ותקווה להתפרס לשווקים נוספים בעולם.
ב- Upstep עומלים בימים אלו על סיום של פיתוחים טכנולוגיים פורצי דרך, שיקנו לחברה יתרון תחרותי משמעותי ומצבו אותה כחברה פורצת דרך בפסגת הטכנולוגיה בענף.
חברת Upstep הוקמה על ידי האחים לימור כץ, אביעד ואורן רז בשנת 2017 לאחר שנתיים וחצי של מחקר ופיתוח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה