השוק

תאת קיבלה חוזה חדש והמניה מזנקת ביותר מ-4%

תאת שבשליטת קרן פימי קיבלה בפעם הראשונה הזמנה לשיפוץ מנוע עזר למטוס בואינג והמניה מזנקת ביותר מ-4%; יגאל זמיר, מנכ"ל תאת: "מדובר בפריצת דרך משמעותית לחברה"
ניצן כהן | 
ישי דוידי (צילום יונתן בלום, pixabay)
תאת טכנולוגיות שבשליטת קרן פימי קיבלה הזמנה ראשונה לשיפוץ מנוע APU331-500 (מנוע עזר המותקן על מטוסי בואינג 777 ) מאחת מחברות הובלת המטענים בצפון אמריקה. הזמנה זו מגיעה כשנתיים אחרי החתימה על הסכם רישיון לשיפוצי מנועים אלו עם ענקית התעופה האניוול. לאחר שנתיים של השקעות בציוד ומיכון וקבלת כל ההסמכות מהאניוול היצרן המקורי, קיבלה החברה הזמנה ראשונה לשיפוץ מנוע זה.

יגאל זמיר, מנכ"ל ונשיא תאת אמר:  "הזמנה זו היא הסנונית הראשונה בתוכנית החדירה שלנו לשוק שיפוצי מנועי עזר לבואינג 777. מדובר בפריצת דרך משמעותית לתאת טכנולוגיות שתהווה מנוע צמיחה להכנסות ושיפור ברווחיות הגולמית של החברה לשנים הקרובות. תאת ממשיכה בתהליך ההסמכה לשיפוץ מנועי 131APU ,מנועי עזר שנמצאים על כל דגמי מטוסי בואינג 737 וכן על מטוסי איירבאס 319-20-21. החברה מקווה להודיע במחצית השנייה של השנה על סיום המוכנות וקבלת הזמנות עבודה ראשונות".
זמיר הוסיף "עסקה זו באה לאחר דיווח התוצאות של הרבעון הראשון השנה, זהו הרבעון השני ברציפות שאנו ממשיכים להגדיל את ההכנסות שלנו, לשפר את הרווח הגולמי ולשפר את ה-EBITDA והרווח הנקי. אנו מקווים להמשיך במומנטום החיובי ולהשיא ערך רב למשקיעים".
תאת פועלת בתחום השירותים והמוצרים לתעשיות התעופה המסחריות והצבאיות ולתעשייה הביטחונית הקרקעית. החברה פועלת בארבעה מגזרים: ייצור ציוד מקורי ("OEM") של פתרונות מחליפי חום ואביזרי תעופה באמצעות חברת האם תאת טכנולוגיות, שירותי MRO עבור רכיבי מחליפי חום ו-OEM של פתרונות מחליפי חום באמצעות חברת בת Limco ושירותי MRO עבור רכיבי תעופה APU וכני נסע באמצעות חברת הבת Piedmont; ד.  שיפוץ וציפוי של רכיבי מנועי סילון באמצעות חברת הבת שלה Turbochrome. בעלת השליטה בחברה היא קרן פימי (59%).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה