השוק

חלל-תקשורת ממשיכה התקשרות עם חברה בינ"ל: זו התמורה שתקבל

דן זייצ'ק, מנכ"ל של חלל-תקשורת, ציין כי "המאמצים בתחום המכירות והמשך היישום של התכנית האסטרטגית לצמיחה, תרמו להמשך ההתקשרות הנוכחית. חלל-תקשורת ממשיכה לייצר תזרים מזומנים משמעותי ולהגדיל את צבר הזמנות חתום"
מערכת ice | 
דן זיציק (צילום חלל תקשורת, pexels)
חלל-תקשורת הודיעה היום כי ממשיכה את ההתקשרות עם חברת תקשורת בינלאומית, אשר מספקת שירותי תקשורת לכלי שייט באמצעות הלוויין עמוס 17, עד לסוף שנת 2024. ההכנסה הצפויה מתקופת השירות המוארכת תסתכם בסך של כ-2.1 מיליון דולר.
החברה ממשיכה לגדול בצבר ההזמנות שלה עקב, היישום האסטרטגי והמעבר להיות ספקת שירותים ופתרונות תקשורת מקיפים, הכוללים לא רק תקשורת לוויינית אלא גם שירותים נלווים.
דן זייצ'ק, מנכ"ל של חלל-תקשורת, ציין כי "המאמצים בתחום המכירות והמשך היישום של התכנית האסטרטגית לצמיחה, תרמו להמשך ההתקשרות הנוכחית. חלל-תקשורת ממשיכה לייצר תזרים מזומנים משמעותי ולהגדיל את צבר הזמנות חתום".
בחודש שעבר, דיווחה חלל-תקשורת על עסקה למתן שירות תקשורת באמצעות הלוויינים עמוס 3 ועמוס 7, תמורת כ-25 מיליון שקל. הדיווח הגיע לאחר שחלל-תקשורת הציגה דוחות לרבעון הראשון 2023 בו היא רשמה שיפור ברווחיות החברה, אשר הביא לשיא ב- EBITDA, שהסתכם בכ-18.4 מיליון דולר. ההכנסות החברה הסתכמו בשנת 2022 בכ-98 מיליון דולר וברבעון הראשון של 2023 הסתכמו ההכנסות בכ-24 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה