השוק

בכ-10 מיליון דולר: ההסכם החדש של חלל-תקשורת באמצעות עמוס 17

חלל-תקשורת חתמה על עסקה למתן שירותי תקשורת באמצעות הלווין עמוס 17 בהיקף של כ-10 מיליון דולר
מערכת ice | 
עמוס 17 (צילום יחצ)
חלל-תקשורת הודיעה היום (רביעי) כי התקשרה בהסכם לאספקת שירותי תקשורת בלוויין הדיגיטלי עמוס-17 בתחומי תדר Ka ולאספקת שירותים נלווים נוספים למשך ארבע שנים, החל מחודש יולי 2023. ההכנסות הצפויות לחברה מהעסקה הינן בהיקף מצטבר של כ-10 מיליון דולר לתקופת ההסכם.  
העסקה ממשיכה את הגידול בצבר ההזדמנות של הלוויין עמוס-17, צמיחה הנובעת ממימוש פעילות עסקית ממוקדת ומכוונות לפלחי שוק באפריקה, התומכת בהגדלת המכירות וההכנסות של הלוויין עמוס-17, לצד יישום השינוי האסטרטגי ומהעבר לחברה המספקת שירותים ופתרונות תקשורת נרחבים הכוללים בנוסף לתקשורת הלוויינית גם שירותים נלווים. ההכנסות מהלוויין עמוס-17 הסתכמו ברבעון השלישי של שנת 2022 בכ-28 מיליון דולר (קצב שנתי) במשקף צמיחה בהכנסות מהלוויין של כ-66% ביחס לרבעון המקביל של 2021. כמו כן, צבר ההכנסות מהלוויין עלה והתסכם ב-47 מיליון דולר.

מנכ"ל חלל-תקשורת, דן זיצ'ק, מסר: "חלל-תקשורת ממשיכה להגדיל את פעילותה העסקית באמצעות הלווין המתקדם עמוס-17. ההתקשרות ארוכת הטווח בעסקה הנוכחית מגדילה את צבר ההזמנות והצמיחה וממחישה פעם נוספת את היתרונות המשמעותיים וייחודיות הלווין המאפשר לספק פתרון מותאם ומדויק שנותן מענה לצרכי הלקוח. אנו ממשיכים לפעול במלוא המרץ למימוש האסטרטגיה והמשך הגדלת הפעילות העסקית והעצמת הצמיחה".
לפני כשבועיים השלימה החברה שלב ראשון בעסקת בעלי המניות כשחברת התקשורת ההונגרית 4iG השלימה רכישה של מניות נוספות של חלל-תקשורת תמורת כ-20 מיליון שקל והגיעה לאחזקה של 20% ממניות החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה