השוק

"מגדל ביטוח ופיננסים" למען הסביבה: הצעד הנועז שבחרו לעשות

חברת הביטוח "מגדל ביטוח ופיננסים" החליטה להירתם למען איכות הסביבה ותתרום סכום כספי, תמורת רכישת ביטוח שתעשו באתר שלה
מערכת ice | 
ענת אטלס (צילום יחצ)
ברחבי העולם מציינים השבוע את יום איכות הסביבה הבינ"ל. לרגל יום זה, ובמהלך השבוע הקרוב, תעביר מגדל ביטוח ופיננסים תרומה כספית לעמותות למען הסביבה בכל רכישה אונליין של מגוון ביטוחים.
את התרומות, בסך של 50 ש"ח בכל רכישת ביטוח רכב, 40 ש"ח בכל רכישת ביטוח דירה או משכנתא ו-10 ש"ח ברכישת ביטוח נסיעות לחו"ל, תעביר החברה ל-2 עמותות מרכזיות, על-פי בחירת הלקוח.
העמותות להן בחרה מגדל להעביר את הכספים הן עמותת "אקואושן" הפועלת כבר יותר מ- 20 שנה למען קידום שמירת הסביבה החופית והימית בישראל באמצעות חיזוק הזיקה בין תושבי ישראל לים מתוך אמונה כי זו אחת הדרכים הבטוחות והמוכחות לקידום השמירה על הים והחופים שלנו באופן עקבי ובר קיימא. 
העמותה השניה היא עמותת "ונטעת" הפועלת לחבר בין ארגונים ורשויות להגשמת החזון הסביבתי והחברתי. פעילותה המרכזית היא הקמת 100 גינות טיפוליות ב-100 מרכזי שיקום, אשר מטפלים בניצולי שואה, נפגעות ונפגעי תקיפה מינית, הלומי קרב, אנשים עם מוגבלויות, נוער בסיכון ועוד. 
לדברי ענת אטלס, משנה למנכ"ל מגדל ביטוח: "מגדל היא חלוצת המגמה הירוקה בענף הביטוח והפיננסים מזה מספר שנים. כחברה המעסיקה אלפי עובדים ומנהלת עבור כ-2.5 מיליון לקוחות למעלה מ-370 מיליארד ש"ח, מוטלת עלינו אחריות גדולה גם כלפי החברה והסביבה בה אנו חיים ופועלים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה