השוק

להב אל.אר זוכה לאמון של מור בית השקעות: זה הסכום שקיבלה

אבי לוי, בעל השליטה ויו"ר להב אל.אר: "כניסת מור בית השקעות, מבתי ההשקעות המובילים בשוק ההון הישראלי, ללהב אל.אר בימים אלה, היא הבעת אמון אדירה ומשמעותית בעסקי החברה, בהנהלתה ובבעלי השליטה"
מערכת ice | 
אבי לוי, יו"ר דלק ישראל (צילום pexels, יחצ)
להב אל.אר, שבשליטת אבי לוי, מעדכנת כי מור בית השקעות השקיע כ- 38.5 מיליון שקל במסגרת הנפקה פרטית לפי מחיר מניה של 3.25 שקל (שער הנעילה אמש עמד על 3.2 שקלים). מור בית השקעות רכש במסגרת ההנפקה הפרטית כ- 4.7% מהון מניות החברה.
בנוסף, במסגרת ההנפקה הפרטית הקצתה החברה כ-4.7% מהון המניות באופציות (לא סחירות), הניתנות למימוש למניה (בתקופת המימוש 33 חודשים) לפי מחיר המניה במועד העסקה בתוספת 10% לכל אופציה ובתוספת של 15% לכל אופציה מתום תקופת המימוש הראשונה ועד לתום תקופת המימוש.

במהלך שבוע שעבר פרסמה החברה את תוצאותיה לרבעון הראשון לשנת 2023, את הרבעון הראשון סיימה החברה עם הכנסות בהיקף של כ- 108 מיליון שקל וברווח כולל של כ- 29.5 מיליון שקל. ההון העצמי בתום הרבעון הראשון הסתכם בכ-963 מיליון שקל, וזאת לאחר חלוקת דיבידנד בהיקף של 40 מיליון שקל. לחברה יתרות מזומנים ושווי מזומנים, בארץ, בחברות כלולות בחו"ל, ותקבולים ממכירות נכסים, נכון להיום, בהיקף של כ- 290 מיליון שקל (לפני עסקת מור) המיועדים להמשך צמיחה עפ"י אסטרטגיית החברה.
כיום החברה, במו"מ למכירת 8 נכסים בגרמניה בתשואת CAP ממוצעת של כ- 5.2%, ובמקביל לרכישת 20 נכסים המשרתים את צורכי האוכלוסייה בגרמניה בתשואת ממוצעת CAP של מעל לכ- 8%. בחודש פברואר השנה סיימה החברה בהצלחה הנפקת אג"ח חדשה, סדרה ג' בהיקף של כ- 235 מיליון שקל בריבית של 3.73%, במח"מ 4.3 שנים.
לפני שבועיים, חברת הבת, דלק נכסים סיימה בהצלחה הנפקת אג"ח ראשונה, סדרה א', בהיקף של כ- 418 מיליון שקל בריבית צמודה של 4.4% במח"מ של כ- 5.4 שנים, כאשר, בחודש פברואר 2023, קרן רגנאר בבעלות שותפי קרנות הגידור אלפא השקיעה 25 מיליון שקל בדלק נכסים לפי שווי חברה של כ-763 מיליון שקל (אחרי הכסף).
 
במהלך שנת 2023 ללהב אנרגיה ירוקה, אושרה תב"ע להקמה פריקט "תפרח", פרויקט פוטו-וולטאי קרקעי בהספק של כ- 33 מגה-וואט. בנוסף, חתמה על הסכם מחייב להקמת שותפות בחלקים שווים להקמת 8 מתקנים בטכנולוגיה פוטו וולטאית בדו-שימוש בהיקף של עד 100 מגה-וואט (.C.D), והשלימה רכישת 100% מחברות שבבעלותם קרקעות עליהם ממוקם מפורטפוליו מתקנים פוטו-וולטאיים קרקעיים בהונגריה, בהספק של כ- 15.8 מגה-וואט, בתמורה של כ- 17.3 מיליון אירו (כולל הוצאות עסקה).
בתום שנת 2022 השלימה החברה רכישת 50% של מתקן פוטו-וולטאי קרקעי, מחובר לרשת החשמל, פעיל ומניב, בהספק כולל של כ- 19 מגה-וואט, בפורטוגל, בהשקעה כוללת של כ- 13 מיליון אירו (כולל הוצאות עסקה).
אבי לוי, בעל השליטה ויו"ר להב אל.אר: "כניסת מור בית השקעות, מבתי ההשקעות המובילים בשוק ההון הישראלי, ללהב אל.אר בימים אלה, היא הבעת אמון אדירה ומשמעותית בעסקי החברה, בהנהלתה ובבעלי השליטה. אנו נמשיך לקדם את החברה בתחומי פעילותה למיצוי הפוטנציאל, כאשר כושר היזמות, הניהול והידע המקצועי של צוות ההנהלה יוביל להשאת ערך מהותית למשקיעים. אני מודה למור בית השקעות על האמון בנו, ומאמין ובטוח שזה רק שלב ראשון בשיתוף הפעולה בין להב, דלק ומור בית השקעות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה