השוק

סם אלטמן נפגש עם מנכ"לית מיקרוסופט ישראל: "גאה לקחת חלק"

במהלך המפגש, שבמסגרתו התקיים גם שיח פתוח עם העובדים, אמרה מיכל ברוורמן-בלומנשטיק כי "המפגש עם סם אלטמן היווה הזדמנות יוצאת דופן לשיחה על מהפכת הבינה המלאכותית האדירה ששוטפת את העולם"
מערכת ice | 
מיכל וסם (צילום אמיר ברקול)
הבוקר (שני) התארח סם אלטמן מנכ"ל OpenAI, במיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח שם נפגש עם מיכל ברוורמן-בלומנשטיק, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח ועובדי מיקרוסופט בישראל.
במהלך המפגש, שבמסגרתו התקיים גם שיח פתוח עם העובדים, אמרה ברוורמן-בלומנשטיק כי "המפגש עם סם אלטמן היווה הזדמנות יוצאת דופן לשיחה על מהפכת הבינה המלאכותית האדירה ששוטפת את העולם".

"הפיתוחים של OpenAI דוחפים להתקדמות האנושית הגדולה ביותר מאז מהפכת האינטרנט. התרשמתי מהמחויבות של סם לקדם את השימוש האחראי בבינה מלאכותית לטובת שינוי חיובי בעולם. השילוב של הטכנולוגיות הללו במוצרי מיקרוסופט יציב אותנו בקדמת החזית הטכנולוגית הגלובלית ואני גאה לקחת חלק במסע הזה", הוסיפה.
מוקדם יותר היום נפגש אלטמן עם נשיא המדינה יצחק הרצוג. "כתבתי לעצמי נקודות לקראת הפגישה שלנו, ולאחר מכן שאלתי את ChatGPT 'על מה כדאי לי לדבר עם סם אלטמן'", אמר הרצוג בפגישה. "התוכנה המליצה לי לדבר על מוסר, אתיקה ופיתוח השותפות עם ישראל - וזה זהה בדיוק לנקודות שכתבתי, אמר והוסיף כי התוכנה "בהחלט חכמה ומתוחכמת".
ביקורו של אלטמן לא קורה בשקט מוחלט, כאשר דווח שהוא נמנע מלהיפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, על פי הערכות בגלל המצב הפוליטי בישראל סביב הרפורמה המשפטית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה