השוק

שבוע אחרי ההסכם: סטרטסיס מקבלת הצעת רכישה מחברה נוספת

חברת סטרטסיס קיבלה הצעה בלתי מחייבת מחברת 3D Systems לרכישת החברה. לפי הודעתה אין הדבר מפריע בעת זו להסכם שנחתם על מיזוג על חברת דסקטופ מטאל. לאחרונה החברה דחתה את הצעתה של ננו-דיימנשן
מערכת ice | 
יואב זייף (צילום סטרטסיס)
חברת סטרטסיס מודיעה השבוע כי קיבלה הצעה בלתי מחייבת מחברת 3D Systems לרכישת החברה לפי ערך של 7.5 דולר למניה במזומן ו-1.2507 מניות מונפקות חדשות של החברה רוכשת, תמורת מניה רגילה של סטרטסיס
מנגד, בסוף החודש החולף החברה חתמה על הסכם למיזוג עם חברת דסקטופ מטאל בעסקת החלפת מניות מלאה. העסקה תושלם ברבעון הרביעי של השנה והיא כפופה לתנאים מסוימים, בהם אישור בעלי המניות של סטרטסיס ודסקטופ מטאל, וקבלת אישורים ממשלתיים ורגולטוריים שונים. 
לאור זאת, דירקטוריון החברה יבחן את ההצעה החדשה, אך נכון לעת זו הסכם המיזוג נשאר בתוקף ואין שינוי באישור והכדאיות על המהלך שניתנו פה אחד מהדירקטוריון. 
כזכור, השבוע החברה סירבה להצעה נוספת של חברת ננו-דיימנשן. הדירקטוריון קבע פה אחד כי הצעת הרכש של החברה לסטרטסיס (רכישת מניות רגילות תמורת 18 דולר למניה במזומן) היא הערכת חסר ואינה טובה לבעלי המניות הנוכחיים בחברה. על כן ההצעה הזו נדחתה בהמלצת הדירקטוריון.
לצד זאת, לאחרונה החברה הודיעה כי ספקית השירותים הגרמנית Götz Maschinenbau השקיעה בארבע מדפסות תלת-ממד H350™ נוספות של סטרטסיס המיועדות לייצור המוני, כדי לענות על הביקוש הגדל של לקוחותיה לחלקים איכותיים המיועדים לשימוש קצה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה