השוק

חברת מדפסות תלת-ממד ישראלית מחזקת את מעמדה בשוק הגרמני

"המדפסות של סטרטסיס שכבר נמצאות ברשותנו פועלות בקיבולת מלאה 24/7 ומספקות לנו פתרון ייצור אמין ביותר לסדרות ייצור בהיקף גדול, כמו גם לסדרות קטנות עד בינוניות, במחיר נמוך יותר ובתוך זמן קצר יותר בהשוואה ליציקות בהזרקה או CNC", אמר בעלי החברה הגרמנית G?tz Maschinenbau

מערכת ice | 
יואב זייף (צילום סטרטסיס)
חברת סטרטסיס בע"מ, המובילה בפתרונות הדפסת פולימרים בתלת-ממד, הודיעה היום (ראשון) כי ספקית השירותים הגרמנית Götz Maschinenbau השקיעה בארבע מדפסות תלת-ממד H350™ נוספות של סטרטסיס המיועדות לייצור המוני, כדי לענות על הביקוש הגדל של לקוחותיה לחלקים איכותיים המיועדים לשימוש קצה.
בסה"כ לרשות Götz יעמדו מספר כולל של שש מערכות, כולל רכישה זו. היחידות החדשות, שיותקנו במהלך 18 החודשים הקרובים, יהפכו את החברה לספקית השירותים המובילה לטכנולוגיית ההדפסה מבוססת אבקה SAF™, באזור אירופה, המזה"ת ואפריקה (EMEA) כולו.
Götz, שמשתמשת גם במדפסות תלת-מדד של סטרטסיס המבוססות על טכנולוגיות PolyJet™ ו-FDM®, היא מומחית בחריטה, כרסום, ריתוך והרכבה של חלקים, ומשרתת לקוחות במגוון מגזרי תעשייה, לרבות תעשיות הרכב, הניידות וההנדסה המכאנית. הוספת יכולת להשתמש בייצור תוסף, כלומר יצירת אובייקטים תלת-ממדיים מקובץ דיגיטלי, עבור אלפי חלקים פולימריים מייצגת הזדמנות צמיחה משמעותית עבור החברה.
פיליפ גץ, הבעלים של Götz Maschinenbau, אמר כי טכנולוגיית SAF שעליה מבוססת מערכת H350 אידאלית לעמידה בסטנדרטים הגבוהים של איכות לצד חיסכון עלות, להם מצפים לקוחות החברה: "מאז התקנתן של מדפסות H350 הראשונות שלנו, קיבלנו כמות גדולה של לקוחות חדשים ועסקאות חדשות בזכות האיכות והחיסכון בעלויות של חלקים המודפסים בטכנולוגיית SAF. המדפסות של סטרטסיס שכבר נמצאות ברשותנו פועלות בקיבולת מלאה 24/7 ומספקות לנו פתרון ייצור אמין ביותר לסדרות ייצור בהיקף גדול, כמו גם לסדרות קטנות עד בינוניות, במחיר נמוך יותר ובתוך זמן קצר יותר בהשוואה ליציקות בהזרקה או CNC", הוסיף גץ.
מדפסת תלת-ממד H350 של סטרטסיס בנויה לספק תפוקה בהיקף ייצור מסחרי לחלקים המיועדים לשימושי קצה, תוך שהיא מספקת עקביות בייצור, עלות תחרותית לחלק, ושליטה מלאה על ייצורם של אלפי חלקים. למעשה, המדפסת עצמה מצוידת בכ-12 חלקים שהודפסו בעצמם בתלת-ממד בטכנולוגיית SAF. "בין אם מדפיסים חמישה חלקים או עשרות אלפים, העקביות בין כל החלקים בהדפסת תלת-ממד היא זהה עבור ההזמנה כולה, מה שמבטיח שניתן יהיה לשלב את החלקים ישירות במכונות המיועדות ולתת מענה למגוון רחב יותר של יישומים המצריכים כמויות ייצור שונות", המשיך גץ.
אחד המרכיבים ההכרחיים ליכולתה של Götz לספק חלקי פלסטיק בכמות מסחרית הוא חומר PA11 High Yield במערכת H350. ביו-פלסטיק זה עשוי מחומרי גלם מתחדשים המופקים משמן קיק, ומאפשר צפיפות מובנית גבוהה תוך שמירה על עקביות החלקים. Götz הייתה בין הראשונות שהשתמשו בחומר PA12, המייצר חלקים נוקשים יותר. בהדפסות כמות, SAF™ PA12 מאפשר רזולוציה גבוהה בפרטים, חוזק ודיוק, הדפסה אחר הדפסה, ומתאים במיוחד לדרישות של סבילות גבוהה כמו יישומי מכלולים ומחברים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה